Slette enkelte adresser i dropdownlisten..~
Fra : Tonni Madsen

Dato : 05-04-08 13:23

Det er ikke noget problem at fjerne alle der adresser den selv foreslår når
man begynder at skrive i adressefeltet i IE, men er det ikke muligt kun at
"rydde op" i dem... jeg tænker på adresser der er stavet forkert og
lignende, uden at slette alle de andre...

På forhånd tak
Tonni Madsen

Fra : Max

Dato : 07-04-08 06:47

Hej Tonni

> stavet forkert og lignende, uden at slette alle de andre...

Marker dem og tryk delete.

--
Mvh Max

Fra : Tonni Madsen

Dato : 07-04-08 14:42

> Marker dem og tryk delete.

Kan jeg desvære kun få til at virke når det er brugernavn/ email ol det
drejer sig om... den vil ikke i adressefeltet...
Ellers tak for hjælpen

Mvh Tonni Madsen