Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox på USB stick
Fra : /H

Dato : 03-04-08 03:31

...er det ikke muligt? Altså at køre Firefox fra en USB stick fra en
hvilken som helst PC man kommer forbi. Det ville være smart at man kan
tage sine "Bogmærker" med på arbejde, venner etc..

Thx

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-04-08 10:35

http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : /H

Dato : 03-04-08 04:01

On 3 Apr., 11:35, "Ivan V. Klattrup" <ivan.klatt...@gmail.com> wrote:

> http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable
>
> --
> Ivan V. Klattruphttp://klattrup.dk

Det ser interessant ud -nogen der har erfaringer?
/H

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-04-08 18:12

On Thu, 3 Apr 2008 03:00:59 -0700 (PDT), "/H" <aargesen@gmail.com> wrote:

>Det ser interessant ud -nogen der har erfaringer?
>/H

Ikke ud over at den virker fint. Jeg bruger den selv primært til at teste
nye beta-versioner af Firefox, uden at skulle bøvle med en "rigtig"
installation.

--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-04-08 17:33

/H skrev den 03-04-2008 11:30:
> ...er det ikke muligt? Altså at køre Firefox fra en USB stick fra en
> hvilken som helst PC man kommer forbi. Det ville være smart at man kan
> tage sine "Bogmærker" med på arbejde, venner etc..

så vidt jeg husker firefox, så gemmes dine bogmærker i en HTML-fil, som
du bare kan tage med dig.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk