MS Windows
briani 27239
Et ur?
Fra : kk

Dato : 10-04-08 13:09

Kender nogen et program til WinXP, som blot viser en analog urskive på
skrivebordet?
mvh
kk

Fra : Hagar

Dato : 10-04-08 14:10

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse
> Kender nogen et program til WinXP, som blot viser en analog urskive på
> skrivebordet?
> mvh
> kk

Du kan hente det her helt gratis, og så er det gratis.
http://widgets.yahoo.com/

Hagar

Fra : Gamle

Dato : 10-04-08 14:13

kk wrote:
> Kender nogen et program til WinXP, som blot viser en analog urskive på
> skrivebordet?
> mvh
> kk

Dette her erstatter uret i højre hjørne. Har kalender som popper up, når
musen køres ned på det.
http://www.justdosoft.com/Analog-Clock-x4878.html

Mvh.
Torben

Fra : John

Dato : 10-04-08 14:40

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Kender nogen et program til WinXP, som blot viser en analog urskive på
> skrivebordet?

"ClocX is a truly beautiful analog clock enhancement for your desktop":
http://www.snapfiles.com/reviews/ClocX/clocx.html

Bruger selv følgende:

"View the time, seconds, month, week and day in different skins in the
Windows system tray clock":
http://www.download.com/Free-Desktop-Clock/3000-2350_4-10587394.html?tag=lst-0-1

Begge er gratis.

John

Fra : kk

Dato : 10-04-08 18:49

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse
> Kender nogen et program til WinXP, som blot viser en analog urskive på
> [...]

Mange tak til Hagar, Gamle og John, jeg har hentet alle eksempler, vil
teste, og melder tilbage (kort)
mvh
kk

Fra : kk

Dato : 11-04-08 08:53

> "kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Mange tak til Hagar, Gamle og John, jeg har hentet alle eksempler, vil
> [...]

11/4-08 Det blev ClockX ver 1.4, som passede bedst til mit behov.
mvh &tak igen
kk

Fra : John

Dato : 11-04-08 14:39

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> 11/4-08 Det blev ClockX ver 1.4, som passede bedst til mit behov.
> mvh &tak igen

Velbekomme, og tak for tilbagemelding.

John