MS Windows
briani 27239
Ingen lyd i højtalerne?
Fra : casper_m_93@msn.com

Dato : 07-04-08 07:18

Når jeg sætter mine højtalere ind i min computer og tænder for dem
komme der ingen lyd ud af dem, der kommer ikke engang et pop-up fra
den.
Hvis jeg så tænder dem og sætter dem ind i min computer kommer der
heller ingen lyd eller noget pop-up.
Jeg har kunne bruge dem men nu dur de ikke og de har altid virket men
ikke mere, og jeg ved at højtalerne ikke er i stykker fordi jeg har
næsten lige været ude og bytte dem fordi bassen ikke virkede i dem.

Hvad kan der være galt eller i så fald kan det være noget med
computeren?

Fra : Ole C

Dato : 07-04-08 14:24

casper_m_93@msn.com skrev blandt andet:

> Når jeg sætter mine højtalere ind i min computer og tænder for dem
> komme der ingen lyd ud af dem, der kommer ikke engang et pop-up fra
> den.

Fejl i lydkortets driver?
Står der noget i Enhedshåndtering?

--
vh
Ole C

Fra : Hagar

Dato : 07-04-08 14:30

<casper_m_93@msn.com> skrev i en meddelelse
[...]

Har du hovedtelefoner tilsluttet samtidigt ?

Hagar

Fra : F.hansen

Dato : 07-04-08 14:55

[...]

Jeg synes at jeg har haft en veninde med samme problem og der var det
bare et tryk på F8 tasten så kom lyden igen, så prøv lige det.

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 07-04-08 15:43

casper_m_93@msn.com skrev:
> [...]
> næsten lige været ude og bytte dem fordi bassen ikke virkede i dem.
>
> Hvad kan der være galt eller i så fald kan det være noget med

Den hurtige test, for at se om det er højtalerne eller
computeren/lydkortet: hovedtelefoner...

...::JMJ::..

Fra : Ole C

Dato : 07-04-08 15:54

...::JMJ::.. skrev blandt andet:

> Den hurtige test, for at se om det er højtalerne eller
> computeren/lydkortet: hovedtelefoner...

Ikke hvis det er en driverfejl.....

--
vh
Ole C

Fra : casper_m_93@msn.com

Dato : 07-04-08 09:48

On 7 Apr., 15:29, "Hagar" <nog...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Hvad kan der være galt eller i så fald kan det være noget med
> computeren?
>
> Har du hovedtelefoner tilsluttet samtidigt ?

Nej, men der har været tilsluttet hovedtelefoner og efter det gik
lyden fra højtalerne, de var ikke sat i samtidig.

Fra : Ole C

Dato : 07-04-08 17:35

casper_m_93@msn.com skrev blandt andet:

> Nej, men der har været tilsluttet hovedtelefoner og efter det gik
> lyden fra højtalerne, de var ikke sat i samtidig.

Prøv at "massere" bøsningen med hovedtelefonstikket et antal gange.
Afbryderen som lukker for højttaleren når hovedtelefonen er tilsluttet,
"hænger" måske - eller kontaktfladerne er korroderet.

--
vh
Ole C

Fra : casper_m_93@msn.com

Dato : 07-04-08 09:51

On 7 Apr., 15:24, "Ole C" <o...@FJERNtdcadsl.dk> wrote:

> Fejl i lydkortets driver?
> Står der noget i Enhedshåndtering?
>
> --
> vh
> Ole C

nej, der står ikke noget om der er fejl.

Fra : Mads

Dato : 07-04-08 19:22

On Mon, 7 Apr 2008 06:17:31 -0700 (PDT), casper_m_93@msn.com wrote:

> [...]
>næsten lige været ude og bytte dem fordi bassen ikke virkede i dem.
>
>Hvad kan der være galt eller i så fald kan det være noget med

Og du er HELT sikker på at du har sat højttalerne i det rigtige stik
og ikke i MIC eller i Line-IN ?

Og at stikket er skubbet helt i bund ?

mvh Mads

Fra : casper_m_93@msn.com

Dato : 07-04-08 14:30

On 7 Apr., 20:21, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> Og du er HELT sikker på at du har sat højttalerne i det rigtige stik
> og ikke i MIC eller i Line-IN ?
>
> Og at stikket er skubbet helt i bund ?
>
> mvh Mads

Ja! HELT sikker.

Fra : casper_m_93@msn.com

Dato : 08-04-08 22:40

Tak alle sammen i har været en stor hjælp og nu virker lyden igen.

Fra : Ole C

Dato : 09-04-08 14:25

casper_m_93@msn.com skrev blandt andet:

> Tak alle sammen i har været en stor hjælp og nu virker lyden igen.

Og hvad var det så der fik lyden tilbage?

--
vh
Ole C

Fra : casper_m_93@msn.com

Dato : 09-04-08 08:09

On 9 Apr., 15:25, "Ole C" <o...@FJERNtdcadsl.dk> wrote:

> Og hvad var det så der fik lyden tilbage?
>
> --
> vh
> Ole C

Det ved jeg ikke. Den kom bare igen. :D