Aprilia Rally AC - ny cylinder
Fra : YeeHaa

Dato : 17-07-01 14:14

kan det passe at man skal have hele motoren af for at skifte cylinder?

Jeg skal til at sætte en ny på lige nu så kunne god bruge et hurtigt
svar :)

Fra : RpR

Dato : 17-07-01 15:50

> kan det passe at man skal have hele motoren af for at skifte cylinder?
>
> Jeg skal til at sætte en ny på lige nu så kunne god bruge et hurtigt
> svar :)

Tro mig, det er faktisk det nemmeste. Men det kan godt lade sig gøre uden at
du piller motoren af.

Du piller topstykket af og skruer pindboltene ud, så kan du hive cylinderen
af.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Donati

Dato : 18-07-01 17:59

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev:

> Du piller topstykket af og skruer pindboltene ud, så kan du hive
cylinderen
> af.

Han kan også afmontere bagstøddæmperen, for derefter at løfte baghjulet så
højt som muligt, og tøjre det der.. så er motoren vippet nok til at
cylindren
kan af/påmonteres, uden at støtteboltene skal ud først.

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk