Hvad er dette for en plante, set i Frankri~
Fra : Nedad

Dato : 05-04-08 01:21

Hejsa

Min kone og jeg tog et billede af en plante på vores ferie og har
glemt alt om det.
Nu har min svigermor set billedet og vil have sådan en plante i hendes
have.

Jeg har kikket i div. bøger om have som vi har og på nettet uden held.
Her til mogen var jeg i en lille havecenter som heller ikke kender
den.

Nogen af jer som kan genkende den?
http://asp.dragic-album.com/Pic%202006/2006-10-01/2006-10-27%20Italy%20-%20France/2006-11-02/slides/IMG_1144.asp

På forhånd tak
Nenad

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 05-04-08 08:26

On Sat, 5 Apr 2008 00:20:35 -0700 (PDT), Nedad <google@dragic.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har kikket i div. bøger om have som vi har og på nettet uden held.
>Her til mogen var jeg i en lille havecenter som heller ikke kender

Det er en pampasgræs.
Kan godt gro her i landet og er nem nok at få fingre i.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Sanne

Dato : 05-04-08 21:09

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Hejsa.

Et havecenter der ikke kender et Pampasgræs???
Nå, fred være med det.
Ville lige tilføje at jeg sidste år købte en i rosa.
Er spændt på om det lykkes for mig med at få den til at blive flot.....

Mvh
Sanne

Fra : Menabra

Dato : 05-04-08 08:31

"Nedad" <google@dragic.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej
Det må være en græsart.
Prøv at forhøre dig her : http://www.overdam.dk/

Fra : Nedad

Dato : 05-04-08 01:32

On 5 Apr., 09:25, Mads Lie Jensen <m...@gartneriet.dk> wrote:

> Det er en pampasgræs.
> Kan godt gro her i landet og er nem nok at få fingre i.

Mange tak

Jeg kører ud med det samme igen.

Hav en god weekeend
Nenad

Fra : nasip

Dato : 07-04-08 05:11

On 5 Apr., 09:20, Nedad <goo...@dragic.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg har kikket i div. bøger om have som vi har og på nettet uden held.
> Her til mogen var jeg i en lille havecenter som heller ikke kender

Jeg har et smukt eksemplar af denne Pampasgræs - mage til den på dit
billede, købt i Plantorama i Århus. Husk at den ikke må stå alt for
vådt.