/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet telekom.
#NavnPoint
refi 3277
severino 2664
transor 1758
Nordsted1 1675
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
pallebhan.. 950
miritdk 945
dk 910
10  Kortoverv.. 810
DANMARKS DÅRLIGSTE SUPPORT NR.1 =
Fra : Christian..


Dato : 04-04-08 18:34

Kanon ! man venter i 45 min for at komme igennem til fejlmeldingen,
hvorefter de ikke kan løse problemet og stiller vider en anden
fejlmelding så også tager 45 min. Endelig kommer jeg igennem til
fejlmelding 2 som heller ikke kan løse problemet. Det var da heldigt det
ikke var min router der var stået af så skulle jeg ringe fra mobil, ja
så kunne jeg lige så godt ha’ valgt det dyreste selskab og sparet en
bunke penge, plat ugler siger jeg..
Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..

 
 
Walter (05-04-2008)
Kommentar
Fra : Walter


Dato : 05-04-08 21:49

"Christian.." <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen
news:47f666a7$0$99016$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Kanon ! man venter i 45 min for at komme igennem til fejlmeldingen,
> hvorefter de ikke kan løse problemet og stiller vider en anden fejlmelding
> så også tager 45 min. Endelig kommer jeg igennem til fejlmelding 2 som
> heller ikke kan løse problemet. Det var da heldigt det ikke var min router
> der var stået af så skulle jeg ringe fra mobil, ja så kunne jeg lige så
> godt ha’ valgt det dyreste selskab og sparet en bunke penge, plat ugler
> siger jeg..
> Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..



HA - så sku du prøve TDC!!!

og for at det ikke skal være løgn spiller de en eneste melodi når du er i
køen og omkvædet lyder:

"If I ever got you."



Snakee (13-04-2008)
Kommentar
Fra : Snakee


Dato : 13-04-08 16:07

Walter skrev:

> HA - så sku du prøve TDC!!!

Tja da nogle stølpere gravede vores kabel over ringede jeg ind og
oprettdede serviceaftale via mobilen. dagen efter virkede vores telefon
så jeg har egentlig ikke noget at udsætte på TDC. De er lidt dyrer men
også bedre end alle de B-selskaber jeg har hørt om / prøvet.

Snakee


--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
til adressen er adressen væk.

Snakee (13-04-2008)
Kommentar
Fra : Snakee


Dato : 13-04-08 16:12

Christian.. skrev:
> Kanon ! man venter i 45 min for at komme igennem til fejlmeldingen,
> hvorefter de ikke kan løse problemet og stiller vider en anden
> fejlmelding så også tager 45 min. Endelig kommer jeg igennem til
> fejlmelding 2 som heller ikke kan løse problemet. Det var da heldigt det
> ikke var min router der var stået af så skulle jeg ringe fra mobil, ja
> så kunne jeg lige så godt ha’ valgt det dyreste selskab og sparet en
> bunke penge, plat ugler siger jeg..
> Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..

Sådan er livet når man vælger et B-selskab (andenrangsprovider) man
betaler lidt mindre men får også MEGET mindre og er der noget galt med
forbindelsen og det kræver indgreb fra en teknikker hos TDC kan du regne
med at komme HELT bagerst i køen (og blive overhalet indenom flere
gange) hos B-selskabet. Sådan er det søde discountliv, jeg har selv
prøvet det hos Tele2 så jeg ved alt om det. Nu har jeg TDC og ingen
problemer.

Snakee


--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
til adressen er adressen væk.

Ukendt (05-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-05-08 21:18

On Sun, 13 Apr 2008 17:11:34 +0200, Snakee <blingbling@trashmail.net>
wrote:

>Christian.. skrev:
>> Kanon ! man venter i 45 min for at komme igennem til fejlmeldingen,
>> hvorefter de ikke kan løse problemet og stiller vider en anden
>> fejlmelding så også tager 45 min. Endelig kommer jeg igennem til
>> fejlmelding 2 som heller ikke kan løse problemet. Det var da heldigt det
>> ikke var min router der var stået af så skulle jeg ringe fra mobil, ja
>> så kunne jeg lige så godt ha’ valgt det dyreste selskab og sparet en
>> bunke penge, plat ugler siger jeg..
>> Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..
>
>Sådan er livet når man vælger et B-selskab (andenrangsprovider) man
>betaler lidt mindre men får også MEGET mindre og er der noget galt med
>forbindelsen og det kræver indgreb fra en teknikker hos TDC kan du regne
>med at komme HELT bagerst i køen (og blive overhalet indenom flere
>gange) hos B-selskabet. Sådan er det søde discountliv, jeg har selv
>prøvet det hos Tele2 så jeg ved alt om det. Nu har jeg TDC og ingen
>problemer.
>
>Snakee

He he Hvis Cybercity er et B selskab så gad jeg godt nok godt vide om
vi skal adoptere nogle flere bogstaver for at finde en plads til TDC.

Men som oftest er det TDC der bevisdst blokkere for alle andre
telefonselskaber.

Ju hu for Kammerateriet i Danmark

Snakee (09-05-2008)
Kommentar
Fra : Snakee


Dato : 09-05-08 03:51

brian skrev:

> Men som oftest er det TDC der bevisdst blokkere for alle andre
> telefonselskaber.

Blokerer og blokerer. Jeg fatter sku da godt de ikke gider at hjælpe dig
ret meget når du ikke gider betale deres løn. Forventer du også at du
kan købe ting i en butik på nettet og så gå ned til deres
detailkonkurrent og få den udleveret af dem eller få service af dem på
de ting du købte et andet sted på nettet?

Så er du godt nok naiv.


Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
til adressen er adressen væk.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste