MS Windows
briani 27239
Armbåndsur sælges - måske
Fra : mogens

Dato : 04-04-08 09:29

Kan Windows stadig køre på en bærbar pc'er, hvis man spænder den fast
på armen med en læderrem? Jeg tænker især på om remmen kan anbringes
uden om tastaturet, så Windows ikke generes.
I så fald kan jeg sælge den for højeste bud. Der er jo et lille ur
nederst i højre hjørne af skærmen.

Hilsen Mogens

Fra : F.hansen

Dato : 04-04-08 17:03

"mogens" <langballe75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Brug venligst markedsgrupperne til salg

Fra : Bjarne Chr

Dato : 04-04-08 17:21

"mogens" <langballe75@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

------------
Går uret rigtigt?¿?
Bc

Fra : mogens

Dato : 04-04-08 12:40

>Brug venligst markedsgrupperne til salg

Jamen, jeg stiller et Windows-spørgsmål, så det må være lovligt!

>Går uret rigtigt?¿?

Det går pænt rigtigt og justerer sig selv efter et atomur - det skal
bare have internet-forbindelse en gang imellem. Hvis man tilslutter en
mobiltelefon der kan sådan noget og har sådan et abonnement, så kan
man endda klare det "på gaden".

PS. Uret skifter selv til og fra sommertid!

Hilsen Mogens