lidt ot: hvordan spiller TDC's play på Mac
Fra : thohei

Dato : 03-04-08 12:57

Har prøvet at downloade.
Jeg får .wma filer som helst vil åbne med wmv-player. Det spiller
ikke -der er ingen lyd. Har prøvet at åbne i vlc og andre, men det
duer vist ikke.
TDCs hjemmeside giver ikke meget hjælp, ingen beskrivelse af, hvad det
er for filer, hvor meget man må bruge dem eller hvor længe de holder.
Er der nogen af jer der har researchet dybere, eller bare er klogere.
Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-04-08 20:15

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> er for filer, hvor meget man må bruge dem eller hvor længe de holder.
> Er der nogen af jer der har researchet dybere, eller bare er klogere.

det kommer ikke til at virke .. PLAY virker kun på PC .... end of story.
.... eller via WMvare/parallels

/thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 03-04-08 20:43

thohei skrev:
> [...]
> er for filer, hvor meget man må bruge dem eller hvor længe de holder.
> Er der nogen af jer der har researchet dybere, eller bare er klogere.

Arh, ved ganske få klik finder da dette !!!!

"

10.0 Tekniske krav - support/hjælp
10.1 For at kunne hente musik skal din pc opfylde disse tekniske krav;

1. Lydkort

2. Højttaler eller hovedtelefoner der er forbundet til din pc

3. Windows 98, ME, 2000 eller XP

4. Internet Explorer version 6.0 (eller nyere) eller Firefox min.
version 1.0

5. Windows Media Player version 9 eller 10

10.2 Butikken kan ikke bruges på MAC-computere. TDC påtager sig intet
ansvar for at hjemmesiden fungerer på netop din computer.

10.3 Får du problemer med brugen af butikken, eller har du i øvrigt
spørgsmål vedrørende butikken, kan du kontakte TDC hotline service på 80
80 80 47 tryk 2 eller skriv til TDC Musik.

"

Kilde, TDC.dk

Fra : thohei

Dato : 03-04-08 14:05

On Apr 3, 9:42 pm, Henry Lerche Madsen <henrylerchemad...@mac.com>
wrote:

> [...]
> spørgsmål vedrørende butikken, kan du kontakte TDC hotline service på 80
> 80 80 47 tryk 2 eller skriv til TDC Musik.

1000 tak.
Thomas