MS Windows
briani 27239
com porte
Fra : JKA

Dato : 02-04-08 19:42

Hej NG

Jeg har fået fat i et pulsur som man kan koble til komputeren via usb. Når
jeg instalere de driver der skal bruges, får jeg at vide at uret har fået
tildelt com-port nr.22 Når jeg åbner det medfølgende program til uret og
vil forbinde det med pc har jeg kun mulighed for at søge efter uret i 12
porte. Er det muligt at ændre det portnummer 22 til 12 et eller andet sted.

Der skal lige siges at jeg er VISTA bruger

på forhånd tak for hjælpen

JKA

Fra : Per

Dato : 02-04-08 20:43

JKA wrote:
> [...]
> 22 til 12 et eller andet sted.
> Der skal lige siges at jeg er VISTA bruger

Kan du ikke gøre det i programmet ?

Eller kan du gøre det i enhedshåndtering - porte - højreklik på nr. 22 -
egenskaber - portindstillinger - avanceret, der kan du ændre dit com nummer.

Det har jeg selv gjort på Vista med succes

mvh. Per