MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP får lov at leve lidt endnu !
Fra : Per

Dato : 02-04-08 14:42

Fra : Sørensen

Dato : 02-04-08 16:55

Fra : jama

Dato : 02-04-08 19:24

> --
> vh.
> Sørensen
> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47f38db1$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> http://epn.dk/teknologi/it/article1308909.ece
>>
>> godt nyt for XP elskere
>>
>> mvh. Per

Ja det glæder alle OS XP elskere, for Vista er intet værd. Så det bliver
spændene, at se hvordan Microsoft nye OS kommer til, at bete sig. Hvis det
er skåret efter smme model, som de andre OS, Microsoft er kommer med så
bliver det nok endnu et Monstrom, og sikkert endnu større end Vista. Mr Bill
kommer nok til fornuft en dag ellers går Folk til Linux, disse kæmpe store
OS er bare for meget.
Mvh.Jama

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-08 19:31

jama skrev:

> Mr Bill kommer nok til fornuft en dag

Hr. Bill har ikke noget med Microsoft at gøre mere.

--
Bertel

Fra : jama

Dato : 02-04-08 20:09

> Hr. Bill har ikke noget med Microsoft at gøre mere.
>
> --
> Bertel

Nok ikke i den daglige ledelse, men han ejer dog stadig Microsoft, og jeg
tror ikke der sker væsentlige ting, uden han ved og siger ja , til f.eks. de
store Software udgivelser, som OS, Office etc.
jama

Fra : Carl Drud

Dato : 06-04-08 12:42

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> writes:

> Hr. Bill har ikke noget med Microsoft at gøre mere.

Nej det er ham her der er chefen

http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc

--
Carl

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-04-08 16:14

Den 06-04-08 13.42 skrev Carl Drud følgende:

> Nej det er ham her der er chefen
>
> http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc

Så giv ham da den banan i stedet for at tirre ham.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Thunderbird gør det muligt at søge i fremtidige mails via virtuelle mapper.

Fra : Carl Drud

Dato : 06-04-08 17:29

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> writes:

> Så giv ham da den banan i stedet for at tirre ham.

Han kommer bare til at svede

http://www.youtube.com/watch?v=8To-6VIJZRE

--
Carl

Fra : S. Poulsen

Dato : 07-04-08 22:17

> Hr. Bill har ikke noget med Microsoft at gøre mere.

Efter sigende skulle han have ret så mange aktier i firmaet,
så det er vel lidt en påstand

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 02-04-08 17:21

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev

> http://epn.dk/teknologi/it/article1308909.ece
>
> godt nyt for XP elskere

Jeg har egentlig aldrig været XP-elsker og er egentlig godt tilfreds med
Vista, selv om min hardware ikke er helt på højde med den.
På mindre end 3 år røg jeg direkte fra Windows 98 til Vista (dog via Windows
2000 og -XP).

Men noget helt andet som er interessant ved artiklen, er dette:

Og meget tyder på, at softwarefirmaet kan blive tvunget
til at gøre netop dette for at forhindre at brugerne
skifter til et andet- og mindre
hardware-krævende operativsystem - Linux.

Ca. samtidig med at Vista kom på markedet, så jeg en artikel om OpenSuse,
som jeg straks ville prøve.
Jeg opgav det dog hurtigt til fordel for Ubuntu, og jeg bruger det (Ubuntu)
i dag egentlig bare til at "lege med", da jeg langt fra er fortrolig med
det.
Men hovedsagen er, at det måske netop var Vistaen, der fik mig til
overhovedet at kaste mig ud i at opleve Linux med egne øjne.

Ligeledes var det i samme periode, jeg gik over til Firefox som min
foretrukne browser.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-08 19:17

Philip Nunnegaard skrev:

> Men hovedsagen er, at det måske netop var Vistaen, der fik mig til
> overhovedet at kaste mig ud i at opleve Linux med egne øjne.

Ja, hvis ikke Windows ligner sig selv tilstrækkeligt meget, så
bliver forskellen på en ny Windows og en nem Linux for lille, så
Microsoft mister brugere.

Men så længe så få køber pc'er uden Windows i, kan de jo sådan
set være ligeglade.

--
Bertel