foto fra nokia 2630 til mac?
Fra : Henrik Enslev

Dato : 02-04-08 13:22

Hej

er der hjælp at hente til hvordan jeg overfører fotos fra Nokia 2630 til
powerbook? Der er bluetooth, men Pb kan ikke finde tlf.

fgl Nokia er telefonen ikke kompatibel med Mac, men måske der er en
workaround? Isync og kalender etc. er jeg ligeglad med. Tlf har desuden
mini usb, så jeg kunne også købe kabel, hvis det kan løse problemet.

Hvis ikke billederne kan overføres til computer, er det indbyggede
kamera ikke meget værd (for mig).

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-04-08 14:14

Henrik Enslev skrev:

> Hvis ikke billederne kan overføres til computer, er det indbyggede
> kamera ikke meget værd (for mig).

Dukker den ikke op i bluetooth er næste skridt klart et usbkabel.

Prøv og se hvad der sker.

Fra : Henrik Enslev

Dato : 10-04-08 19:45

> Dukker den ikke op i bluetooth er næste skridt klart et usbkabel.
>
> Prøv og se hvad der sker.

Nu er det lykkedes mig at forbinde de to samt at overføre kalenderdata
fra mac til telefon via blåtand. Jeg kan også se en mappestruktur i
telefonen på mac, samt overføre billeder fra Mac til tlf.
Desværre kan jeg ikke overføre billeder fra tlf til mac. Den skriver
bare
Nokia 2630
Sti:/
mapper med xx billeder etc.

Når jeg markerer billedmappen og trykker hent på mac, siger den
"den sidste handling mislykkedes: ugyldig forespørgsel."

Fra : Martin S

Dato : 11-04-08 12:06

Henrik Enslev <no@spam.nix> skrev 2008-04-10:

> [...]
>
> Når jeg markerer billedmappen og trykker hent på mac, siger den
> "den sidste handling mislykkedes: ugyldig forespørgsel."

Du skal hente filerne, ikke mapperne, sådan virker det på min nokia.

Martin
--
Besøg http://www.crunzh.com/crunzhmailmac.htm hvor du kan hente
mit opensource email program til mac.

Fra : Henrik Enslev

Dato : 13-04-08 21:34

Martin S <news2005@adsltips.invalid> wrote:

> Du skal hente filerne, ikke mapperne, sådan virker det på min nokia.
>
> Martin

Fejl 40. Efter ca 20 år med mac glemte jeg at prøve at dobbeltklikke på
mappeikonet. Ak ja.
Herefter var det nemt nok