Safari kan ikke finde Internet-tilbehør
Fra : Steffen

Dato : 02-04-08 21:21

Jeg vil prøve at bruge Safari istf. IE. Jeg får nedenstående besked, når jeg
åbner dr.dk
Jeg har installeret Adobe Shockwave, men det er ikke nok. Kan nogen hjælpe
mig?
Hilsen Steffen
***
Siden "dr.dk> forside" indeholder data af MIME-typen
"application/x-shockwave-flash", men fordi der ikke er
installeret et tilbehør til denne MIME-type, kan indholdet ikke
Vises.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-04-08 09:39

Du skal installerer Adobe Flash Player <URL: http://www.adobe.com/go/BPCJU >

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,

Fra : Steffen

Dato : 03-04-08 11:36

Mange tak skal du ha' for hjælpen!
Hilsen