MS Windows
briani 27239
Finde et gammelt password i XP?
Fra : Sven

Dato : 01-04-08 21:00

Hej.
På min gamle forbindelse oprettede jeg forbindelse til internettet vha PPTP.
Der stod så mit brugernavn og password, når den connectede. Dvs det er kun
mit brugernavn der er læseligt. I password-feltet står blot [Klik her for at
ændre den gemte adgangskode].
Jeg har glemt den, og står og skal bruge den. Hvor i min WindowsXP SP2 står
denne adgangskode?

Sven

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 01-04-08 21:07

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> [Klik her for at ændre den gemte adgangskode].
> Jeg har glemt den, og står og skal bruge den. Hvor i min WindowsXP SP2

Prøv at hente programmet SIW fra Gabriel Topala kør det og se under
secrets kan være du kan se det der
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Sven

Dato : 01-04-08 22:06

> Prøv at hente programmet SIW fra Gabriel Topala kør det og se under
> secrets kan være du kan se det der
> --
> Med Venlig Hilsen
> paul at sorensen.as

Det kunne den desværre ikke. Det er i Windows eget "opret
forbindelse"-vindue jeg ikke kan huske passwordet, og da det virker når jeg
klikker på "Forbind", så må det korrekte password jo være der et sted!

Sven

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 02-04-08 15:38

> [...]
> forbindelse"-vindue jeg ikke kan huske passwordet, og da det virker
> når jeg klikker på "Forbind", så må det korrekte password jo være der

Jeg tror du har et problem, men hvad med din udbyder du må have en
"privat" side eller noget tilsvarende hvor der måske står dit password,
eller de kan måske resette det og du kan lave et nyt.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Pico

Dato : 01-04-08 21:23

Sven wrote:
> [...]
> blot [Klik her for at ændre den gemte adgangskode].
> Jeg har glemt den, og står og skal bruge den. Hvor i min WindowsXP

Passsword Lens burde kunne klare det, jeg har brugt det et par gange med
fint resultat. Vær forberedt på at du skal bede dit antivirusprogram om at
passe sig selv

http://tech.de.msn.com/home/computer_downloads.aspx?cp-documentid=5006561
--
MVH
Pico

Fra : Sven

Dato : 01-04-08 22:04

> [...]
> fint resultat. Vær forberedt på at du skal bede dit antivirusprogram om at

Det kan den desværre ikke, da selve password feltet IKKE indeholder mit
password, men kun denne tekst [Klik her for at ændre den gemte
adgangskode]. Teksten til passwordet skal findes et andet sted.

Sven

Fra : jama

Dato : 02-04-08 04:24

> [...]
> password, men kun denne tekst [Klik her for at ændre den gemte
> adgangskode]. Teksten til passwordet skal findes et andet sted.

Hvad med at lave en rep med R, mener så du kan geninstallere dit OS u.
password ?
Mvh.Jama

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 08:50

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in message

> Hvad med at lave en rep med R, mener så du kan geninstallere dit OS u.
> password ?

Hvad har windows adgangskoden med koden til spørgers opkaldsforbindelse at
gøre ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : jama

Dato : 02-04-08 09:22

> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fordig, at når OSet bliver geninstalleret kan du selv bestemme om der skal
password på Logoet ved Windows opstart. Jeg har selv engang fået lavet om på
Widows måde, at starte op på så der var kommet password på Logo, selvom jeg
ikke havde installeret noget password. Jeg lavede en Rep m. R og så kunne
Windows atter starte op uden password på Logo, derfor foreslog jeg dette,
som en måde til, at du måske kunne undgå password på Logo ved. Nu er jeg jo
ikke klar over, om dit password forsvinder ved en geninstallering, men mit
gjorde, og jeg prøvede alle krumspring da jeg opdagede, at der var kommet
password ved Logo. Jeg skrev også her til denne gruppe, men ingen af de Råd
jeg fik hjalp, derfor lavede jeg en Rep med R. og det hjalp på mit OS (XP)
som startede normalt op igen.
jama

Fra : jama

Dato : 02-04-08 09:30

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> denne gruppe, men ingen af de Råd jeg fik hjalp, derfor lavede jeg en Rep
> med R. og det hjalp på mit OS (XP) som startede normalt op igen.

Sorry sorry, jeg tog fejl, det er din opkaldforbindelse logo, der er
password på, jeg troede det var Windows opstart der var password på. Det er
jo to forskellige ting, det må du undskylde mange gange, en tanke Torsk.
Jama

Fra : Gamle

Dato : 02-04-08 16:21

Sven wrote:
> [...]
> blot [Klik her for at ændre den gemte adgangskode].
> Jeg har glemt den, og står og skal bruge den. Hvor i min WindowsXP

Hej Sven.

Jeg har et lille program som hedder dialupass. Det viser (gjorde hos mig)
brugernavn og password på en dialup forbindelse. Har den som zip-fil uden
virus.
Interesseret, så kan jeg sende det til en valid mailadr.

Mvh.
Torben

Fra : Sven

Dato : 02-04-08 18:54

> [...]
> virus.
> Interesseret, så kan jeg sende det til en valid mailadr.

Ja tak, jeg er meget interesseret. jeg har forsøgt at sende dig svar pr
email, men din postkasse er fuld skriver CC ([udeladt specifik ad.]
/.mailbox: quota exceeded) Istedet kan du bruge min gamle CC sven@cool.dk
Den er stadig virksom, selvom jeg forlængst er gået over til fibernet

Sven

Fra : Gamle

Dato : 02-04-08 19:15

Sven wrote:

> [...]
> pr email, men din postkasse er fuld skriver CC ([udeladt specifik ad.]
> /.mailbox: quota exceeded) Istedet kan du bruge min gamle CC

Hej.

Har lige afsendt den.

Mvh.
Torben