MS Windows
briani 27239
Avg 7,5 anti-virus???????
Fra : Ib Hansen

Dato : 01-04-08 16:12

Er der en der kan hjælpe?når jeg prøver at installere
Avg anti-virus skriver computeren,
Local machine: installation failed
Installation:
Error: Action failed for file avgamsvr.exe: starting service....
%1 er ikke et gyldigt Win32-program. (193)
Hvad er galt?
Mvh Ib.

Fra : Dr.Xerox

Dato : 01-04-08 16:17

"Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:47f250a4$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Installation:
> Error: Action failed for file avgamsvr.exe: starting service....
> %1 er ikke et gyldigt Win32-program. (193)

Der er sikkert fejl i den file du har hentet,
prøv at download en ny.

Mvh Poul

Fra : Ib Hansen

Dato : 01-04-08 16:28

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i en meddelelse

> "Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der er sikkert fejl i den file du har hentet,
> prøv at download en ny.
>
> Mvh Poul

Nej jeg har prøvet alt.

Fra : John

Dato : 01-04-08 16:56

"Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er galt?

Vil AVG ikke installere, kan årsagen være:

1) Din pc er muligvis inficeret.

Kør evt en scanning med gratis SuperAntispyware, og gratis Dr.Web CureIt.
(CureIt kræver ingen install, kan køre fra skrivebord eller en ram stick)

http://www.snapfiles.com/reviews/Super-Anti-Spyware/SuperAntiSpyware.html

http://freedrweb.com/

Genstart derefter pc'en, og prøv igen at installere AVG.

2) Du har måske et andet antivirus program, der konflikter med AVG. Slet
det, genstart, og forsøg igen at installere AVG.

John