/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
10000 BC
Fra : Konrad


Dato : 06-03-08 22:12

Jeg forveter meget af den ffillm



 
 
Holst (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 06-03-08 22:39


Konrad wrote:

> Jeg forveter meget af den ffillm

Så må vi jo håbe, du får dine forventninger indfriet.

Konrad (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 07-03-08 05:36

Holst wrote:
> Konrad wrote:
>
>> Jeg forveter meget af den ffillm
>
> Så må vi jo håbe, du får dine forventninger indfriet.

Det kunne jo være at nogle havde set den?



Jørgen Grandt (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Jørgen Grandt


Dato : 07-03-08 08:46

"Konrad" skrev:

> Holst wrote:
>> Konrad wrote:
>>
>>> Jeg forveter meget af den ffillm
>>
>> Så må vi jo håbe, du får dine forventninger indfriet.
>
> Det kunne jo være at nogle havde set den?

Hvilken ffillm taler du om?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk


Holst (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 07-03-08 08:51


Jørgen Grandt wrote:

> Hvilken ffillm taler du om?

Det står i emnefeltet.

På engelsk hedder den "10,000 B.C."

http://www.imdb.com/title/tt0443649/

Holst (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 07-03-08 08:57


Konrad wrote:

> Det kunne jo være at nogle havde set den?

Nu har den jo ikke haft premiere endnu.

Men jeg så da en trailer for et par måneder siden, og det så da flot ud.
Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte amerikansk-engelsk.

Peter Knutsen (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen


Dato : 07-03-08 15:57

Holst wrote:
Konrad wrote:
>> Det kunne jo være at nogle havde set den?
>
> Nu har den jo ikke haft premiere endnu.
>
> Men jeg så da en trailer for et par måneder siden, og det så da flot ud.

Jeg havde i 2004 lejlighed til at se "Terkel i knibe", længe før den
udkom på DVD, og muligvis også før den kom i biffen. Det var noget
forevisning af en bootleg-VHS et eller andet.

Desuden kender jeg en, der jævnligt downloader film fra et eller andet
sted på Internettet, og jeg tror også han engang imellem har film
*meget* tidligt, i forhold til biografpræmieren. (Han køber dog også
adskillige film på DVD om måneden.)

> Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte amerikansk-engelsk.

Hvis USAnerne laver en film, så taler figurerne selvfølgelig USAnsk
engelsk. Sådan er det. Rigtigt engelsk lyder bedre, men det skal man
aldrig forvente fra den kant.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Jørgen Grandt (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Jørgen Grandt


Dato : 07-03-08 20:24

Peter Knutsen skrev bl.a.:

> Hvis USAnerne laver en film, så taler figurerne selvfølgelig USAnsk
> engelsk. Sådan er det. Rigtigt engelsk lyder bedre, men det skal man
> aldrig forvente fra den kant.

Hverken nu eller i år 10.000 f.Kr.?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk


Silver (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Silver


Dato : 08-03-08 18:57

> Hverken nu eller i år 10.000 f.Kr.?

Eller for den sags skyld i år 10.000 e.Kr....



Jesper (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 07-03-08 18:08

Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote:

> Konrad wrote:
>
> > Det kunne jo være at nogle havde set den?
>
> Nu har den jo ikke haft premiere endnu.
>
> Men jeg så da en trailer for et par måneder siden, og det så da flot ud.
> Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte amerikansk-engelsk.

Ja bevares, de kunne også have været så elskværdige at tale rätoromansk!
--
Jesper
On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over.
htp://theextract.blogspot.com/

Laziter [9440] (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Laziter [9440]


Dato : 07-03-08 20:36


"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen
news:47d0f568$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte amerikansk-engelsk.

Nu har Enterprise rejst lidt rundt i tiden, så måske var de "lige" forbi en
universal translator..

Mvh
Benjamin


Max (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 07-03-08 20:48

Hej Holst

> ud. Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte
> amerikansk-engelsk.

Det er da godt, så kan vi da forstå hvad de siger. Hvis de talte
originalsproget, ja så var der jo ingen til at lave underteksterne.

--
Mvh Max



Ukendt (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-03-08 23:10

> Men jeg så da en trailer for et par måneder siden, og det så da flot ud.
> Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte amerikansk-engelsk.

De har nok lært at tale siden denne film.

http://www.imdb.com/title/tt0060782/

--

Mvh

kimila



Thomas Hejl Pilgaard (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Thomas Hejl Pilgaard


Dato : 08-03-08 06:47

Holst <newsfeb08@shelter.dk> declared in:
47d0f568$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :
> Konrad wrote:
>
>> Det kunne jo være at nogle havde set den?
>
> Nu har den jo ikke haft premiere endnu.
>
> Men jeg så da en trailer for et par måneder siden, og det så da flot
> ud. Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte
> amerikansk-engelsk.

Det var dog en tåbelig måde at anskue tingene på.

Taler de så også amerikansk-engelsk og engelsk i Star Wars?
Nej, de taler jo Basic.

Det kræver da ikke den helt store fantasi at forestille sig
at de taler et andet sprog, og at det du hører dem tale, ikke
er sådan som det sprog lyder, men en oversættelse af det så
du kan forstå dem!



Peter Knutsen (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen


Dato : 08-03-08 23:28

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Holst <newsfeb08@shelter.dk> declared in:
>>Nu har den jo ikke haft premiere endnu.
>>
>>Men jeg så da en trailer for et par måneder siden, og det så da flot
>>ud. Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte
>>amerikansk-engelsk.
>
>
> Det var dog en tåbelig måde at anskue tingene på.
>
> Taler de så også amerikansk-engelsk og engelsk i Star Wars?
> Nej, de taler jo Basic.
>
> Det kræver da ikke den helt store fantasi at forestille sig
> at de taler et andet sprog, og at det du hører dem tale, ikke
> er sådan som det sprog lyder, men en oversættelse af det så
> du kan forstå dem!

Det er helt rigtigt. Sådan er det også i mange romaner, f.eks. LOTR. Det
står lysende klart for den kompetente læser at det sprog figurerne
taler, skriver, og tænker på, ikke er dansk (eller engelsk), men at den
venlige forfatter har oversat det hele[1] til glæde for læseren.

[1] De fleste forfattere nøjes så med at oversætte omtrent 99,9% af
ordene, hvilket jeg synes er sjusket. Man skal selvfølgelig gøre det
gennemført, og oversætte 100,0%.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Holst (12-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 12-03-08 10:34


Thomas Hejl Pilgaard wrote:

>> Men jeg så da en trailer for et par måneder siden, og det så da flot
>> ud. Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte
>> amerikansk-engelsk.
>
> Det var dog en tåbelig måde at anskue tingene på.

Hvorfor? Sproget er jo stadig en anakronisme, fuldstændig ligesom hvis
de kørte rundt i en Opel Zafira i stedet for en hestevogn.

Mel Gibson har vist, at Hollywood også kan lave film, som ikke foregår
på amerikansk. Det skal der sikkert mod til, men alligevel.

I dag oplever man heldigvis, at russere, tyskere og lignende i
amerikanske film taler henholdsvis russisk og tysk, men tidligere var
det jo en absurd ting, at de alle talte amerikansk - med en eller eller
mindre påtaget accent.

> Taler de så også amerikansk-engelsk og engelsk i Star Wars?
> Nej, de taler jo Basic.
>
> Det kræver da ikke den helt store fantasi at forestille sig
> at de taler et andet sprog, og at det du hører dem tale, ikke
> er sådan som det sprog lyder, men en oversættelse af det så
> du kan forstå dem!

Nej, det kræver ikke den store fantasi. Filmen er sikkert alligevel så
faktuel forkert, at den blot er underholdning.

PerX ... (27-03-2008)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 27-03-08 02:20

In article <47d7a366$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, newsfeb08
@shelter.dk says...
> Nej, det kræver ikke den store fantasi. Filmen er sikkert alligevel så
> faktuel forkert, at den blot er underholdning.
>
>

Så vidt jeg har forstået så har Roland Emmerich sagt de ikke lave noget
specielt research men bare fandt på ting de syntes var seje :)


Holst (27-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 27-03-08 07:42


PerX ... wrote:

> Så vidt jeg har forstået så har Roland Emmerich sagt de ikke lave noget
> specielt research men bare fandt på ting de syntes var seje :)

Og den er da sikkert også god underholdning. Det var Independence Day jo
også.

PerX ... (27-03-2008)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 27-03-08 02:19

In article <022836de$0$16238$c3e8da3@news.astraweb.com>,
pilgaard@tele2adsl.dk.dk says...
> Holst <newsfeb08@shelter.dk> declared in:
> 47d0f568$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :
> > Konrad wrote:
> >
> >> Det kunne jo være at nogle havde set den?
> >
> > Nu har den jo ikke haft premiere endnu.
> >
> > Men jeg så da en trailer for et par måneder siden, og det så da flot
> > ud. Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte
> > amerikansk-engelsk.
>
> Det var dog en tåbelig måde at anskue tingene på.
>
> Taler de så også amerikansk-engelsk og engelsk i Star Wars?

Ja.

> Nej, de taler jo Basic.
>
> Det kræver da ikke den helt store fantasi at forestille sig
> at de taler et andet sprog, og at det du hører dem tale, ikke
> er sådan som det sprog lyder, men en oversættelse af det så
> du kan forstå dem!

Det lyder lidt som Michael Bay fanklubbens slogan "Det kræver ikke den
store fantasi at forestille sig det er en god film" ;)



C. H. Engelbrecht (12-03-2008)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 12-03-08 03:25

On 8 Mar., 06:47, "Thomas Hejl Pilgaard" <pilga...@tele2adsl.dk.dk>
wrote:
> Holst <newsfe...@shelter.dk> declared in:
> 47d0f568$0$2102$edfad...@dtext02.news.tele.dk :
>
> > Konrad wrote:
>
> >> Det kunne jo være at nogle havde set den?
>
> > Nu har den jo ikke haft premiere endnu.
>
> > Men jeg så da en trailer for et par måneder siden, og det så da flot
> > ud. Men det værste er jo, at folk for 12000 år siden talte
> > amerikansk-engelsk.
>
> Det var dog en tåbelig måde at anskue tingene på.
>
> Taler de så også amerikansk-engelsk og engelsk i Star Wars?
> Nej, de taler jo Basic.
>
> Det kræver da ikke den helt store fantasi at forestille sig
> at de taler et andet sprog, og at det du hører dem tale, ikke
> er sådan som det sprog lyder, men en oversættelse af det så
> du kan forstå dem!

Det kunne stadig være et fedt eksperiment hvis de havde indspillet
skidtet på f.eks. rekonstrueret indo-europæisk (og evt. noget
tilsvarende semtitisk ursprog til den pyramide-civilisation der
tilsyneladende er med i historien). Der har Mel Gibson fat i noget af
det rigtige. Man går alligevel i mørket for at se billeder først og
historie bagefter med sådan nogen film.
Rætoromansk? Det er sgu for nyt! Det er der jo stadig folk der taler.

Zeki (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-03-08 22:10

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:47d05e20$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg forveter meget af den ffillm

Lover ikke godt:
http://www.rottentomatoes.com/m/10000_bc/



Steen (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Steen


Dato : 08-03-08 10:14

On 2008-03-07 22:09:38 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> said:

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47d05e20$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>> Jeg forveter meget af den ffillm
>
> Lover ikke godt:
> http://www.rottentomatoes.com/m/10000_bc/

Nu har den så haft premiere - nogen der har set den?


Robert Eriksen (12-03-2008)
Kommentar
Fra : Robert Eriksen


Dato : 12-03-08 10:12

Konrad wrote:
> Jeg forveter meget af den ffillm

Må jeg spørge hvorfor?

Jeg har kun set den trailer der kører i fjernsynet ind i mellem, og har
godt nok svært ved at se noget tiltalende ved den.

Holst (14-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 14-03-08 14:28


Konrad wrote:

> Jeg forveter meget af den ffillm

Når man læser anmeldelsen i dagens udgave af Berlingske Tidende, kan man
godt undre sig over, hvorledes det er lykkedes den at opnå hele to stjerner.

Mr D (14-03-2008)
Kommentar
Fra : Mr D


Dato : 14-03-08 15:08


"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:47da7d4c$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Konrad wrote:
>
>> Jeg forveter meget af den ffillm
>
> Når man læser anmeldelsen i dagens udgave af Berlingske Tidende, kan man
> godt undre sig over, hvorledes det er lykkedes den at opnå hele to
> stjerner.

Dårlige anmeldelser (eller anmeldere?) Den har ihvertfald været populær hos
publikum i USA og slået rekorder

simon



Holst (14-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 14-03-08 15:28


Mr D wrote:

> Dårlige anmeldelser (eller anmeldere?) Den har ihvertfald været populær hos
> publikum i USA og slået rekorder

Publikum har jo heller aldrig ligefrem altid valgt filmen efter om de er
gode eller ej.

10,000 B.C. er sikkert ganske fortrinlig underholdning i små to timer og
næppe mere. Og selv Berlingskes anmelder siger da at mammutterne og
lignende er flot lavet.


Mr D (18-03-2008)
Kommentar
Fra : Mr D


Dato : 18-03-08 20:18


"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:47da8b8b$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Mr D wrote:
>
> Publikum har jo heller aldrig ligefrem altid valgt filmen efter om de er
> gode eller ej.

.... "heller aldrig ligefrem altid" ? - sjov vending, er det ikke?

Mener du at "publikum" ikke altid har samme smag som dig, eller hvad sigter
du til? Har du et Go'-films-målebånd?

simon



Holst (18-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 18-03-08 20:38


Mr D wrote:

>> Publikum har jo heller aldrig ligefrem altid valgt filmen efter om de er
>> gode eller ej.
>
> ... "heller aldrig ligefrem altid" ? - sjov vending, er det ikke?

Ja. Jeg tror aldrig, jeg har brugt den vending før

> Mener du at "publikum" ikke altid har samme smag som dig, eller hvad sigter
> du til? Har du et Go'-films-målebånd?

Det har intet at gøre med min smag.

Men du og jeg kan jo nok blive enige om, at nogle film får en masse
ekstra publikum, som filmen reelt ikke kan bære, fordi filmen måske har
nogle kendte skuespilleren, haft noget god PR eller på anden måde er
blevet hypet.

Jørgen Grandt (18-03-2008)
Kommentar
Fra : Jørgen Grandt


Dato : 18-03-08 23:13

"Holst" skrev bl.a.:

> Ja. Jeg tror aldrig, jeg har brugt den vending før

Maybe we can use it in another afsnit?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk


Zeki (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 20-03-08 15:46

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:47e01a2f$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Men du og jeg kan jo nok blive enige om, at nogle film får en masse ekstra
> publikum, som filmen reelt ikke kan bære, fordi filmen måske har nogle
> kendte skuespilleren, haft noget god PR eller på anden måde er blevet
> hypet.

Jeg husker hvordan stinkeren "Pearl Harbor" blev hypet og markedsført inden
premieren.

Det virker som om producenter i disse tilfælde tænker "vi har brugt en masse
penge på at lave en lortefilm, så vi hyper og markedsfører den helt vildt
inden premieren, med TV-spots, trailere, plakater alle vegne,
stjerneinterviews osv osv, for at give publikum en illusion om at der er
noget stort i vente."

Og ja, ganske vist. Filmen sælger billetter - masser af billetter - lige i
starten, de første 1-2 uger, og bliver derefter så hurtigt pillet af, da
folk jo kommer hjem efter at have set den og IKKE anbefaler den videre til
andre, samtidig med at de dårlige anmeldelser vælter ind.

Samme ting ser ud til at ske med 10.000 BC







Jørgen Grandt (14-03-2008)
Kommentar
Fra : Jørgen Grandt


Dato : 14-03-08 17:17

"Mr D" skrev:

> Dårlige anmeldelser (eller anmeldere?) Den har ihvertfald været
> populær hos publikum i USA og slået rekorder

Hm, med måde da - ifølge IMDb'en: http://www.imdb.com/title/tt0443649/

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk


Zeki (17-03-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 17-03-08 11:20


"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse
news:fre0rm$2bnr$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse
> news:47da7d4c$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Konrad wrote:
>>
>>> Jeg forveter meget af den ffillm
>>
>> Når man læser anmeldelsen i dagens udgave af Berlingske Tidende, kan man
>> godt undre sig over, hvorledes det er lykkedes den at opnå hele to
>> stjerner.
>
> Dårlige anmeldelser (eller anmeldere?) Den har ihvertfald været populær
> hos publikum i USA og slået rekorder

Hvilke "rekorder" er det?




Mr D (17-03-2008)
Kommentar
Fra : Mr D


Dato : 17-03-08 18:12


"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:47de45d0$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse
> news:fre0rm$2bnr$1@newsbin.cybercity.dk...
>>
>> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse
>> news:47da7d4c$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
> Hvilke "rekorder" er det?

Største boxoffice og nr. 1 i 19 ud af de 20 lande, den er repræsenteret i
indtjening den første weekend. Publikum går altså ind og ser den trods
dårlige anmeldelser

simon

http://www.usatoday.com/life/movies/news/2008-03-09-box-office-analysis_N.htm
http://www.cnn.com/2008/SHOWBIZ/Movies/03/09/bc.boxoffice.ap/index.html
http://www.rottentomatoes.com/m/10000_bc/news/1714513/
http://news.yahoo.com/s/ap/20080310/ap_en_bu/box_office



PerX ... (27-03-2008)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 27-03-08 02:33

In article <fre0rm$2bnr$1@newsbin.cybercity.dk>,
sigri@fjerndetteemail.dk says...
>
> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse
> news:47da7d4c$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> > Konrad wrote:
> >
> >> Jeg forveter meget af den ffillm
> >
> > Når man læser anmeldelsen i dagens udgave af Berlingske Tidende, kan man
> > godt undre sig over, hvorledes det er lykkedes den at opnå hele to
> > stjerner.
>
> Dårlige anmeldelser (eller anmeldere?) Den har ihvertfald været populær hos
> publikum i USA og slået rekorder

Næppe recorder, den tjente $35 mil i åbnings weekended, hvor "The day
after tomorrow" tjente $68 mil. Efter en uge røg den til anden pladsen,
efter 2 er den på 5. pladsen, 3 uge er på fredag :)


Mr D (27-03-2008)
Kommentar
Fra : Mr D


Dato : 27-03-08 21:20


"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.225517d29530ff8e98c40a@nntp4.usenetserver.com...
> In article <fre0rm$2bnr$1@newsbin.cybercity.dk>,
> sigri@fjerndetteemail.dk says...
>>
> Næppe recorder, den tjente $35 mil i åbnings weekended, hvor "The day
> after tomorrow" tjente $68 mil. Efter en uge røg den til anden pladsen,
> efter 2 er den på 5. pladsen, 3 uge er på fredag :)

Men det vel stadig den bedst-på-første-uge-indtjende-film-i-år er det ikke?

simon



Mr D (27-03-2008)
Kommentar
Fra : Mr D


Dato : 27-03-08 21:27


"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse
news:fsgvhl$12cn$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> news:MPG.225517d29530ff8e98c40a@nntp4.usenetserver.com...
>> In article <fre0rm$2bnr$1@newsbin.cybercity.dk>,
>> sigri@fjerndetteemail.dk says...
>>>
>> Næppe recorder, den tjente $35 mil i åbnings weekended, hvor "The day
>> after tomorrow" tjente $68 mil. Efter en uge røg den til anden pladsen,
>> efter 2 er den på 5. pladsen, 3 uge er på fredag :)
>
> Men det vel stadig den bedst-på-første-uge-indtjende-film-i-år er det
> ikke?

.... indtjenende

simon



Jesper (25-03-2008)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 25-03-08 00:58


"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:47d05e20$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg forveter meget af den ffillm
>
Det gør jeg ikke



PerX ... (27-03-2008)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 27-03-08 02:12

In article <47d05e20$0$90274$14726298@news.sunsite.dk>,
davidkonradFJERN@gmail.com says...
> Jeg forveter meget af den ffillm


Tåbeligt anakronistisk miskmask er de anmeldelser jeg har hørt *g*

("Lad os stikke af fra denne kæmpe struds some jagter os og spørger de
heste ridende, stål brugende, pyramide byggende, egyptere der ovre om vi
må låne deres skibe"


Jørgen Grandt (27-03-2008)
Kommentar
Fra : Jørgen Grandt


Dato : 27-03-08 10:00

"PerX ..." skrev bl.a.:

> ("Lad os stikke af fra denne kæmpe struds some jagter os og spørger de
> heste ridende, stål brugende, pyramide byggende, egyptere der ovre om
> vi må låne deres skibe"

Hvor har du denne hjerte gribende vel skabte og ene stående op remsende
citat sæt ning fra?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk


Holst (27-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 27-03-08 10:31


Jørgen Grandt wrote:

> Hvor har du denne hjerte gribende vel skabte og ene stående op remsende
> citat sæt ning fra?

Hehe ...

Jeg tror dog blot, at det er hans egen ironiske sammenfatning af nogle
egentlige anmeldelser.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste