MS Windows
briani 27239
At opsætte en kode - hvordan gør man
Fra : Cindy

Dato : 27-03-08 21:26

Altså jeg mener at opsætte en adgangskode til at gå ind på computeren.
Er det nogenlunde nemt at have med at gøre?

Cindy

Fra : Spirit

Dato : 27-03-08 21:55

I din Bios er der mulighed for at bruge et password,
((sp

Fra : Walter

Dato : 27-03-08 22:11

"Spirit" <glodagh@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
>I din Bios er der mulighed for at bruge et password,
> ((sp

Men det er lidt avanceret - gå i stedet i kontrolpanel og brugerkonti

Fra : O. Skjold

Dato : 27-03-08 22:30

Cindy skrev i

<klip>

> Altså jeg mener at opsætte en adgangskode til at gå ind på
> computeren.
> Er det nogenlunde nemt at have med at gøre?

Ja..... Men det kommer lidt an på hvad du nøjagtigt efterlyser.
Er det:

1. En kode der skal tastes INDEN opstart? (Spirits løsning)
2. Eller en kode der skal tastes for at logge på styresystemet?
(Walters løsning)

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Cindy

Dato : 28-03-08 11:20

"O. Skjold" skrev i en meddelelse
> [...]

> 1. En kode der skal tastes INDEN opstart? (Spirits løsning)
> 2. Eller en kode der skal tastes for at logge på styresystemet? (Walters

Ja, det er jo så nok Spirits løsning jeg har haft da min nevø satte win 2000
op for mig, men den er vist for svært for en ikke-teknisk person som mig.

Cindy

Fra : Ole Christiansen

Dato : 28-03-08 12:02

"Cindy" <Engkabbeleje@Wiese.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er jo så nok Spirits løsning jeg har haft da min nevø satte win
> 2000 op for mig, men den er vist for svært for en ikke-teknisk person som
> mig.
>
> Cindy

Hvis du går i start/kontrolpanel/brugerkonti/ændring af konto/oprette ny
adgagskode -
Så skal du bruge kodeord hver gang du starter maskinen(windows velkommen).

Det andet med BIOS mener jeg IKKE du har brug for.

Mvh Ole