MS Windows
briani 27239
papirkurv forsvundet?
Fra : rud.henrik@webspeed.~

Dato : 26-03-08 10:01

Hej i gruppen !

Mit ikon for papirkurven er forsvundet fra skrivebordet,mon der er en venlig
sjæl der kan fortælle hvordan jeg får det tilbage, ja så vil det glæde mig
meget. Jeg skal lige fortælle jeg bruger vista.

På forhånd tak
Henrik

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 26-03-08 10:11

<rud.henrik@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg får det tilbage, ja så vil det
> glæde mig meget. Jeg skal lige fortælle jeg bruger vista.

Højreklik et sted på skrivebordet og vælg "personlige indstillinger" i det
vindue der kommer frem er der øverst i venstre spalte "skift skrivebords
ikoner" et klik på den så sæk hak ved papirkurv og klik ok

--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : rud.henrik@webspeed.~