MS Windows
briani 27239
Windows Media Player
Fra : JSH [9800]

Dato : 21-03-08 09:43

På dette link: http://vpodcast.dr.dk/p3/gomorgen.mp4
har jeg netop downloadet videon, men når den så skal afspilles i Windows
Media Player går det galt.
Selv om der kommer til at stå at Codecs er erhvervet.

Er det program virkeligt fuldstændigt umuligt at bruge til at afspille
videosekvenser.

Skriv nu ikke at jeg skal bruge et andet program.

Media Player SKAL virke, men hvad skal der til?

Fra : Mads

Dato : 21-03-08 10:42

On Fri, 21 Mar 2008 09:42:51 +0100, "JSH [9800]"
<jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> wrote:

> [...]
>videosekvenser.
>
>Skriv nu ikke at jeg skal bruge et andet program.
>
>Media Player SKAL virke, men hvad skal der til?

Du er svær at hjælpe når du insisterer på at bruge en dårlig og
fejlbehæftet afspiller.

F.eks. virker den nævnte fil fint i den gratis VLC player uden at
der skal hentes codec eller noget. Den spiller bare med det samme.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 21-03-08 12:43

> [...]

>videosekvenser.
>
>Skriv nu ikke at jeg skal bruge et andet program.
>
>Media Player SKAL virke, men hvad skal der til?

Hvilken udgave af Windows Media Player bruger du?

Min egen Windows Media Player er ver. 10.00.00.4058, og den afspiller
uden videre ovennævnte video
(og ligesom hos Mads ovenfor i tråden afspiller min VLC Media Player
den også uden videre).
--
Venlig hilsen fra
Gert