MS Windows
briani 27239
Advarsel: Internet Explorer 8 beta er ** m~
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-03-08 16:46

Hej Gruppe.

Lod mig lokke af rosende omtale i flere computerblade og installerede
Internet Explorer 8 Beta på min XP Media Center - Dumt gjort. Den er
** meget ** ustabil og nærmest umulig at arbejde med....

<mlr>

Fra : Sørensen

Dato : 20-03-08 17:00

"Michael skrev >
> Lod mig lokke af rosende omtale i flere computerblade og installerede
> Internet Explorer 8 Beta på min XP Media Center - Dumt gjort. Den er
> ** meget ** ustabil og nærmest umulig at arbejde med....

Som om 7èren ikke var slem nok ! ;-(... nej OK, den fungere da men den er
ikke bedere end 6èren, feks. kan man ikke presse adresse/menu/værktøjslinie
helt op i toppen så det kun fylder een linie, mon De retter det tilbage i
nummer 8 ??.

vh.
Sørensen

Fra : Gamle

Dato : 20-03-08 17:31

Sørensen wrote:
> [...]
> adresse/menu/værktøjslinie helt op i toppen så det kun fylder een
> linie, mon De retter det tilbage i nummer 8 ??.

Sådan får du menulinjen op i toppen

1. Click Start, Run, and then enter regedit into the runbox
2. Press ENTER or click OK
3. Browse to the following key:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser

4. Click the Edit menu in regedit
5. Select New and then DWORD value
6. The name should be highlighted in the right column. Just type over this
to name it:
ITBar7Position
7. Double click your new entry in the right column.
8. Change the value to 1.
9. Close regedit and open IE7 to see the change.

Mvh.

Torben

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-03-08 17:43

On Thu, 20 Mar 2008 17:00:26 +0100, "Sørensen" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> [...]
>helt op i toppen så det kun fylder een linie, mon De retter det tilbage i

Nope, adresse/menu/værktøjslinien fylder fortsat 2 linier, selv i
maksimeret tilstand på en 22" skærm.

Det er iøvrigt lykkedes mig at tweake IE8 så den begynder at virke
nogenlunde stabil - Det var åbenbart nogle browser extensions der gav
problemer. En oprydning her, har vi ihvert fald gjort den tålelig...

<mlr>

Fra : Jack

Dato : 20-03-08 18:55

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Internet Explorer 8 Beta på min XP Media Center - Dumt gjort. Den er
> ** meget ** ustabil og nærmest umulig at arbejde med....

Hvad er det nu lige Beta betyder hmmm

Fra : Finn

Dato : 21-03-08 10:47

Jack wrote:

> Hvad er det nu lige Beta betyder hmmm

(C build x.x.x. eller andet internt) = internet vi laver måske arbejdet
B(eta) = nogle Bruger laver testarbejdet
RC release candidat nummer = Brugerne laver testarbejdet
A frigivet = Alle brugerne laver testarbejdet

Venlig hilsen
Finn