Harddisk-ikon skal vælges ved start
Fra : KentBM

Dato : 24-03-08 12:03

3 gange er det sket, at min MacBook viser et harddisk-ikon ved start. Og
MacBooken kommer ikke længere før jeg har valgt harddisken.

Alle tre gange er det sket efter jeg (i slukket tilstand) har hevet
USB-stikket til min eksterne harddisk (backup-enhed), USB-stikket til
min mus og mini-dvi-stikket til min skærm ud af maskinen og startet den
uden nogen tilslutning.

Er det et tegn på fejl i harddisken eller MacBook, eller en følge af de
ændrede tilslutninger, at dette harddisk-ikon kommer under start? Er der
noget, som jeg bør tjekke eller er alt i orden.

--

Kent

Fra : Jon

Dato : 24-03-08 12:24

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> [...]
> ændrede tilslutninger, at dette harddisk-ikon kommer under start? Er der
> noget, som jeg bør tjekke eller er alt i orden.

For sikkerhets skyld: Åppne Systemvalg -> Startstasjon og marker
Systemet på din interne HD, dersomm du ikke har gjort det.
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : KentBM

Dato : 24-03-08 21:03

Jon wrote:
> For sikkerhets skyld: Åppne Systemvalg -> Startstasjon og marker
> Systemet på din interne HD, dersomm du ikke har gjort det.
Jeg har nu valgt den interne harddisk som startdisk. Så må jeg se om det
var løsningen.

Tak

--

Kent