Netbank (SDC/Portalbank) i Firefox 3b4
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 18-03-08 22:46

Hej,

Har nogen erfaring med portalbank i Firefox 3 b4?

FF3 virker langt mere stabil og mindre ressourcekrævende end FF2, men
siden b2 har portalbank ikke virket, og jeg kan ikke regne ud, hvad der
går galt (java appletten vises ikke). Kender nogen en løsning?

Og ja; jeg bruger beta-software og kan derfor ikke forvente, at det
virker - det gør jeg heller ikke ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-03-08 00:19

> [...]
> går galt (java appletten vises ikke). Kender nogen en løsning?
>
> Og ja; jeg bruger beta-software og kan derfor ikke forvente, at det

Hvis deres løsning liger Nordea's tjekker de ganske enkelt din browser
og version. Er det nogte de ikke kan lide, eks beta sw kommer du ikke
på.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 19-03-08 10:04

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> Hvis deres løsning liger Nordea's tjekker de ganske enkelt din browser
> og version. Er det nogte de ikke kan lide, eks beta sw kommer du ikke
> på.

Jeg tror ikke, at det er tilfældet. Man har i hvert fald tidligere,
kunnet 'snyde' dele af løsningen til at virke i andre browsere end IE
(som dengang var den eneste browser de understøttede).

Det ser desværre ikke ud til at virke nu.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk