Norton/midnight commander for mac
Fra : TT

Dato : 14-03-08 09:36

Hej,

jeg arbejder en del via SSH til min mac og kunne godt tænke mig en
norton-/midnight commander, som jeg kan bruge via terminalen/ssh.

Er der et program der er lige til at installere uden at man skal
compilere en helt masse inden, som det ser ud til at man skal med
midnight commander?

Hilsen
TT.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-03-08 18:28

TT <nomail@nomail.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der et program der er lige til at installere uden at man skal
> compilere en helt masse inden, som det ser ud til at man skal med

installer evt via fink htp://fink.sourceforge.net - fink bør kunne
hitte ud af at løse evt afhængigheder for dig og er basseret på
debians dpkg.