MS Windows
briani 27239
guiden fundet nyt hardware ?
Fra : not@home.dk

Dato : 19-03-08 05:53

guiden fundet nyt hardware kommer op hver gang jeg starter computeren
op og jeg ved ikke hvad det er den har fundet for alt virker, er der
en måde at få den til at holde op med det på P jeg har haft krydset af
i det felt der heder noget med vis ikke denne besked igen men det
hjælper ikke. hvad kan jeg gøre ? jeg har windows xp pro sp2 på dansk

Fra : Lars E. P.

Dato : 18-03-08 09:11

Wed, 19 Mar 2008 05:52:38 +0100, skrev not@home.dk :

> [...]
>i det felt der heder noget med vis ikke denne besked igen men det
>hjælper ikke. hvad kan jeg gøre ? jeg har windows xp pro sp2 på dansk

Ved det ikke, men måske kan det have noget med dit ur at gøre - det er
en dag foran

Hilsen Lars

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 18-03-08 09:28

not@home.dk wrote :
> [...]
> i det felt der heder noget med vis ikke denne besked igen men det
> hjælper ikke. hvad kan jeg gøre ? jeg har windows xp pro sp2 på dansk

Hvad siger enhedshåndteringen - er der nogen enheder der trænger til en
(ny) driver?

OT! Hvis du ikke arbejder hos Home-kæden, er det ikke særlig pænt
gjort at bruge den email-adresse du bruger.

--

/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".

Fra : Camilla Petersen

Dato : 18-03-08 16:44

> OT! Hvis du ikke arbejder hos Home-kæden, er det ikke særlig pænt
gjort at bruge den email-adresse du bruger.
OT ! Og tag at få rettet dine datoindstillinget

Fra : not@home.dk

Dato : 18-03-08 17:27

jeg sagde ja til noget compaq temperatur et eller andet jeg aner ikke
hvad det er men nu er den instaleret det er et nyt bundkort jeg har
fået så kender det ikke 100 % endnu men tak for svaret

og nej arbejder ikke hos home det betyder ( not at home ) har intet
med homekæden at gøre, og har rettet datoen, så camilla ikke bliver
sur på mig

Fra : blue

Dato : 18-03-08 19:17

<not@XXYYZZQQ.dk> skrev i en meddelelse

> og nej arbejder ikke hos home det betyder ( not at home ) har intet
> med homekæden at gøre, og har rettet datoen, så camilla ikke bliver
> sur på mig

Du bør nok også rette e-mail-adressen, da Home sandsynligvis ellers vil få
en masse spam pga. dig. Og hvor ved du fra, at e-mail-adressen ikke er i
brug?