Terrasse fliser
Fra : Kasper

Dato : 16-03-08 13:28

Hej

Nogle der har nogle link til steder de sælger fliser, hvor man kan se
fliserne og hvor der er en vejledene pris?

gerne lidt billigt

Kasper

Fra : F.hansen

Dato : 16-03-08 15:12

"Kasper" <ask@ask.ask> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle der har nogle link til steder de sælger fliser, hvor man kan se
> fliserne og hvor der er en vejledene pris?

http://www.hedensted-betonvarefabrik.dk/heden/index.php

Finn

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 16-03-08 19:26

Kasper wrote:
> Hej
>
> Nogle der har nogle link til steder de sælger fliser, hvor man kan se
> fliserne og hvor der er en vejledene pris?
>
> gerne lidt billigt
Gul & Gratis under "Ude" - Masser af links og masser brugte fliser
Den blå avis - Det samme

Ugens reklame fra Jem & Fix havde også et tilbud på 20*40 fliser men det
må du bedst selv vurdere.

/Lars

Fra : søren brix

Dato : 16-03-08 22:08

"Kasper" <ask@ask.ask> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Nogle der har nogle link til steder de sælger fliser, hvor man kan se
> fliserne og hvor der er en vejledene pris?

hej Kasper

hvis det nu er nordjylland så er der http://www.kp-beton.dk/ dem kan du
næsten altid få en god pris ved
de har lige nu et stort parti forskelige 2.sorterings fliser/sten til MEGET
lave priser
(jeg har selv lige købt 62,5*7 til 40kr pr kvm)

vh

Søren