Næser og pikstørrelser
Fra : Bente B. Riis (fka: ~

Dato : 16-07-01 21:15

Hej DSS

Vi sidder lige nogle stykker her (for det er i hvert fald ikke mig selv
der vil vide det næh nej *G*) og diskuterer hvor vidt der er noget om
snakken.

Svarer størrelsen på mænds næser til størrelsen på deres pik i stiv
tilstand?

Jeg kan ikke huske om vi har haft det oppe at vende her før - det har vi
jo nok - men så er det i hvert fald længe siden.

Nogen bud?

Knus
Carsten, Marlene og Bente
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 16-07-01 21:47

On Mon, 16 Jul 2001 22:15:26 +0200, "Bente B. Riis (fka: Petersen)"
<bentep@groenjord.dk> wrote:

Hej Bente

>Vi sidder lige nogle stykker her (for det er i hvert fald ikke mig selv
>der vil vide det næh nej *G*) og diskuterer hvor vidt der er noget om
>snakken.

tjaa jeg tror nok du kan regne med at samtlige mandlige skribenetr to
sig til næssen

>Svarer størrelsen på mænds næser til størrelsen på deres pik i stiv
>tilstand?

Uhh det er sgu svært at sige da de jo ikke lige som det første springe
ri hovedet som 2 ting der har noget med hianden og gøre - men fra næse
roden til hvor næsebnenet begynder - der vinder næssen i vægt og oval
fylde - vinder det erigerede lem på undertegnede.

>Jeg kan ikke huske om vi har haft det oppe at vende her før - det har vi
>jo nok - men så er det i hvert fald længe siden.

ja jeg har sgu ikke se det før :) ?

>Nogen bud?

ja som skrevet :)
KH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 16-07-01 22:17

"Chokmak alias Rabias The dog" <chokmah777@hotmail.com skift till 999> skrev i en meddelelse SNIP
> tjaa jeg tror nok du kan regne med at samtlige mandlige skribenetr
> to sig til næssen

Første gang jeg er glad for min næses størrelse *G*

Hilsen
Tomas

Fra : Jensen

Dato : 16-07-01 22:01

"Bente B. Riis (fka: Petersen)" <bentep@groenjord.dk> wrote in message
> [...]
> snakken.
>
> Svarer størrelsen på mænds næser til størrelsen på deres pik i stiv

*Lol*....det vil jeg da ikke håbe, er du gal en gynther man kunne rende
rundt med i ansigtet
Jeg tror nærmere det er fingrene der har været snak om....meeeen den tror
jeg nu heller ikke på

Jensen

Fra : Thorleif Olesen

Dato : 18-07-01 00:40

Åhhh GUD, det håber jeg da ikke.
Det mener jeg ihvertfald ikke selv.
Thorleif

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-07-01 22:26

Mon, 16 Jul 2001 22:15:26 +0200 skrev "Bente B. Riis (fka: Petersen)"
<bentep@groenjord.dk>

Hej folkens,

>Svarer størrelsen på mænds næser til størrelsen på deres pik i stiv
>tilstand?

Niks, nej, og overhovedet ikke (desværre)

Det er én af de populære skrøner på samme plan som mænds fødder og
hænder.

Årsagen til '(desværre)' er at jeg engang imellem kan finde en næse ret
sexet

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anita

Dato : 17-07-01 10:55

"Bente B. Riis (fka: Petersen)" <bentep@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ikke huske om vi har haft det oppe at vende her før - det har vi
> jo nok - men så er det i hvert fald længe siden.

Hejsa.

Jeg kan oplyse jer, at der i Tidens Kvinder Nr. 4 1997 er en artikel om
sammenligning mellem mænds næse og pikstørrelse/form. Om der er hold i
artiklens påstande skal jeg så ikke gøre mig klog på, men tjek selv, hvis I
har mulighed for det

Venlig hilsen Anita

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-07-01 22:31

Anita skrev i meddelelsen <3b5409cd$0$3238$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> [...]
>artiklens påstande skal jeg så ikke gøre mig klog på, men tjek selv, hvis I

Skal vi komme med mål osv? Og hvordan pokker måler man størrelse på sin
NÆSE??

--
Anders Houmark
Man skal ikke kassere den gamle spand,

Fra : Jensen

Dato : 17-07-01 22:33

"Anders Houmark" <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> wrote in message

> Anita skrev i meddelelsen
<3b5409cd$0$3238$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

> Skal vi komme med mål osv? Og hvordan pokker måler man størrelse på sin
> NÆSE??

lige som en trekant....her skal du bare måle hypotenæsen istedet for

Jensen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-07-01 20:20

"Jensen" <nn@nn.nn> wrote in message news:9j2avd$3qv$1@sunsite.dk...

[næsemålning]

> lige som en trekant....her skal du bare måle hypotenæsen istedet for

Humoer efter mit hovede.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 18-07-01 02:00

> [...]
> snakken.
>
> Svarer størrelsen på mænds næser til størrelsen på deres pik i stiv

Næppe , jeg synes ihvertfald ikke min næse er specielt stor.

Fra : henning

Dato : 18-07-01 09:00

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> wrote in message

> Næppe , jeg synes ihvertfald ikke min næse er specielt stor.

Min næse er da heller ikke 17 cm lang *GGGGG*
Så jeg tror ikke der er sammenhænge, rent faktisk
har jeg aldrig set næser, bortset fra elefanter etc. der har
næser der er længere end 5-7 cm

MVH
Henning

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 18-07-01 11:56

"henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min næse er da heller ikke 17 cm lang *GGGGG*
> Så jeg tror ikke der er sammenhænge, rent faktisk
> har jeg aldrig set næser, bortset fra elefanter etc. der har
> næser der er længere end 5-7 cm

Hmm.. Har du aldrig set Pinochio? *LOL*

/Henning

Fra : Andreas træholt

Dato : 18-07-01 12:18

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i en
meddelelse news:3b54df59$0$69693$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Næppe , jeg synes ihvertfald ikke min næse er specielt stor.
>
> Hvis man tager længen af næsen, svarer den som regel til diameteren på
pikke i stiv tilstand på det bredeste stykke! Det passer i hvert fald hos
mig! Der er dog undtagelser..Meeen.. det plejer at holde..

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 18-07-01 14:28

> Hvis man tager længen af næsen, svarer den som regel til diameteren på
> pikke i stiv tilstand på det bredeste stykke! Det passer i hvert fald hos
> mig! Der er dog undtagelser..Meeen.. det plejer at holde..

Hvor måler du længden fra ?
Over næseryggen eller under den i mellem næseborene , ellerr fra siden ?

En opdagelse jeg lige gjorde .. Jeg målte længden og næseryggen med min
pegefinger og den passer præcist til længden fra spidsen af min finger og til
andet fingerled (målt fra spidsen).

Og så vidt jeg husker passer længen af mit lem til længen af min hånd fra den
yderste fingerspids (på langefingeren) til håndleddet .. også præcist.

Jeg er ikke i stand til at afprøve din teori lige nu men måske er der noget om
det..
Og dog .. jeg husker ikke din næse som værende særlig lang ?

Knus
Christian

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-07-01 02:48

Christian 'CeeJay' Jensen skrev i meddelelsen
<3b558fe0$0$376$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Hvor måler du længden fra ?
>Over næseryggen eller under den i mellem næseborene , ellerr fra siden ?

Ja det vil jeg også gerne vide :)

>En opdagelse jeg lige gjorde .. Jeg målte længden og næseryggen med min
>pegefinger og den passer præcist til længden fra spidsen af min finger og
til
>andet fingerled (målt fra spidsen).

Også her.. sjovt!

>Og så vidt jeg husker passer længen af mit lem til længen af min hånd fra
den
>yderste fingerspids (på langefingeren) til håndleddet .. også præcist.

hvor starter håndledet sådan helt præcis? Jeg har taget et billede ( både
linial og kamera lå her på mit skrivebord.. ellers havde jeg ikke gidet :)
af hvor en linial ligger hen over min hånd.. ja det er vel nemmest at se det
her: http://hjem.get2net.dk/houmark/test.jpg
Ved ikke om det er helt præcist, men det ligner 19cm? Om jeg er udstyret med
det ved jeg ikke lige helt, har aldrig målt efter og har ikke lige lyst nu..
vil hellere se dyner ( det er ikke sådan noget man ikke kan tage sig sammen
til at smutte fra chatten :)

Og nårja, forresten, så har du din højde hvis du stiller dig med armene
spredt ud til siden, og så måler fra langemand til langemand.. Er der andre
der har nogle "sjove" anderledes mål?

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 18-07-01 09:16

"Bente B. Riis (fka: Petersen)" wrote:
> Svarer størrelsen på mænds næser til størrelsen på deres pik i stiv
> tilstand?

Jeg går ikke ud fra at meningen er at antyde at tallene er de samme,
men blot om dobbelt så stor næse betyder dobbelt så stor pik.

Mit gæt er at en statistik vil vise et vist sammenfald, fordi en stor
krop ofte (men bestemt ikke altid) ses sammen med at både næse og pik
er større end hvis kroppen er meget lille. For lignende kropsstørrelser
tror jeg umiddelbart ikke på en sammenhæng mellem næse og pik mål.

Hvis nogen har lyst til at samle tal, må vi hellere lige starte med at
definere hvordan de 3 størrelser måles. :)

Mon René kan bidrage ud fra sine udstrakte erfaringer?

Mvh. Johnnie

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 19-07-01 01:36

> [...]
> snakken.
>
> Svarer størrelsen på mænds næser til størrelsen på deres pik i stiv

Uden at have målt nogen af delene, vil jeg mene at der er en betydelige
forskel i størrelsen.. Hmm.. Kan sgu ikke lige huske hvilken en af dem der
er størst.. *LOL*

/Henning