MS Windows
briani 27239
Fejlmelding om datoen
Fra : Ukendt

Dato : 16-03-08 13:02

Er lige startet som bruger af OE, har ellers brugt Thunderbird. Da jeg
ville sende en meddelelse fik jeg følgende fejlmelding:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Hvordan åbner og lukker
man tråde i OE', Konto: 'News.Sunsite', Server: 'news.sunsite.dk', Protokol:
NNTP, Svar fra server: '441 437 Article posted in the future -- "Fri, 16 May
2008 12:49:16 +0200"', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441,
Fejlnummer: 0x800CCCA9

Jeg har så i "Uret" stillet til 16. msarts flere gange men får den samme
advarsel. Was ist los???

vh Mr. Mox

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-08 13:15

"Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
>
> Jeg har så i "Uret" stillet til 16. msarts flere gange men får den samme

Nej nu kommer det åbenbart, det var sgi mystisk? Det må I undskylde.

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-08 13:17

> "Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> skrev i en meddelelse

> Nej nu kommer det åbenbart, det var sgi mystisk? Det må I undskylde.

Endnu mere mystisk at afsndelsen foretages, men jeg få STADIGVÆK samme
fejlmelding ??????? Mr. Mox