Hvem sælger billige dobbeltdøre
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 13-03-08 18:57

Hej
Hvor finder jeg en billig dobbeltdør ?
Skal gerne være over 160 cm i bredden, højden kan jeg tilpasse så det passer
;)
Dem jeg har fundet koster alle 9-10000 kr, det er lige i overkanten syntes
jeg.
Der må ikke være glas i.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-08 21:09

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvor finder jeg en billig dobbeltdør ?
> Skal gerne være over 160 cm i bredden, højden kan jeg tilpasse så det
passer
> ;)

Kig i dba- der er ind imellem nogen pæne døre- selvfølgelig brugte godt
nok...

Fra : tinus nielsen

Dato : 14-03-08 15:47
Fra : Michael Hansen

Dato : 15-03-08 08:59

Jem & fix, bare i "rå" fyr eller hvad malet mdf, for sidst nævnte ca. 2500

Michael

Fra : Henning

Dato : 15-03-08 10:43

On Thu, 13 Mar 2008 18:56:43 +0100, "Fidolinux.dk"
<fidolinux@FJERNfidolinux.dk> wrote:

>Hej
>Hvor finder jeg en billig dobbeltdør ?

Billig? Er kvaliteten ligegyldig? Du kan få papdøre i Silvan og andre
steder til få hundrede kroner,skal du have rigtige trædøre er prisen
det du har oplevet.

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 15-03-08 11:35

Har nok glemt at fortælle det er til udendørs ;)