Leopard 'preview'
Fra : Kasper Østerbye

Dato : 13-03-08 07:50

Hejsa

Hvad var det for en særlig fint fiks til 'preview' (jeg har et Engelsk
OS) jeg havde under Tiger som er forsvundet med Leopard der gjorde at
alle pdf filer blev vist ordentligt uden tumbet font-substitution.
Under Leopard er stortset alle pdf filer elendige at se på.

-- Kasper

Fra : Michael Holm

Dato : 13-03-08 08:16

Kasper Østerbye <kasper@itu.dk> wrote:

> [...]
> alle pdf filer blev vist ordentligt uden tumbet font-substitution.
> Under Leopard er stortset alle pdf filer elendige at se på.

du skal måske uddybe, jeg forstår det ikke helt :)
Syntes Preview er blevet bedre med Leopard, og oplever ikke pdf-filer
står grimmere... tilgengæld er det blevet nemt at sætte pdf'er sammen,
blot træk en anden pdf ind i den man har åben's "Sidebar", og man kan
rykke rundt i rækkerfølgen på siderne i Sidebar'en!!
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Kasper Østerbye

Dato : 13-03-08 08:31

On 2008-03-13 08:15:44 +0100, spam@toitsu.dk (Michael Holm) said:

> du skal måske uddybe, jeg forstår det ikke helt :)
Ja, det kan jeg godt se.
Det er som om den laver fontsubstitution, og bruger en eller anden dum
grim font alle steder. Jeg ved ikke hvor det er det sker, men
resultatet er jammerligt.

-- Kasper

Fra : Kasper Østerbye

Dato : 13-03-08 11:01

On 2008-03-13 07:49:55 +0100, Kasper Østerbye <kasper@itu.dk> said:

> [...]
> alle pdf filer blev vist ordentligt uden tumbet font-substitution.
> Under Leopard er stortset alle pdf filer elendige at se på.

Hmm, det viste sig at skyldes at der i Font bogen er en folder der
hedder "pdf", som var meget sparsomt udfyldt. Nu er alle fonte gjort
tilgængelige der, og preview virker fint igen.

-- Kasper