Woohoo... ny mac
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 12-03-08 11:15

He he... så er der bestilt en spritny Macbook Pro til mig Glæder mig
til at få fat i den - selvom det nok først sker efter påske engang....

Jeg har lige sat en salgsannonce op for min gamle mac (se herunder). Den
er ikke til salg før om ca. 1 måned, da jeg jo lige skal have den tømt
for data + skal godt i gang med den nye

Hvad tror i jeg kan få for sådan en fætter og hvor sælger jeg den? Jeg
kan se at macnyt.dk er helt nede og køb/salg på mediamac virker ikke
længere. DBA er vel ikke så smart - hvad med QXL - er der nogen der har
erfaringer derfra?

mvh
Anna

-----

APPLE Powerbook 12" Computer - 1 GHZ G4 768 MB RAM 80 GB HARDDISK - 5400
RPM!!
Rigtig lækker mini bærbar som virker helt perfekt. Den er er godt 4 år
gammel. Maskinen fik udskiftet harddisk i September 2005.
Indbygget Airport (54 Mbps trådløs internet), 2 USB2 stik, 1 Firewire
400 stik, et DVI stik, Ethernet og modem stik, audio out og in, Intern
mikrofon.

12,1 tommer's skærm som understøtter opløsning på 1024*768 pixel
opløsning.

NVDIA GeForce FX Go5200 grafikkort med AGP 4X support + 32 MB DDR RAM.
Skærmkortet understøtter ekstern skærm (samme billede eller andet
billede)

Combodrive: DVD-ROM og CD/RW

OS 10.4 + iLife 2007 medfølger som original software (i separate æsker)

Kvittering, manualer, original indpakning, diverse kabler følger med.

Til købere der vil have sendt den med posten, så koster dette 150 kroner
- sendt som "forsigtig" pakke!

Computeren er i fin stand, uden nævneværdige synlige ridser på skærm
eller computeren. Dog har den ridser på undersiden og slitage, som
forventeligt efter godt 4 års brug.

Batteriet er slidt op og holder kun et par minutter ved fuld opladning.

Fra : Erik Dan

Dato : 12-03-08 13:49

"Anna M. Andersen" <noname@mail.dk> wrote in message
-
> Hvad tror i jeg kan få for sådan en fætter og hvor sælger jeg den? Jeg
> kan se at macnyt.dk er helt nede og køb/salg på mediamac virker ikke
> længere.
-------------
De fleste brugere fra Macnyt er vist smuttet til http://macsiden.dk/ hvor
der også er et køb/salg marked.

/ Dan

Fra : Morten Lind

Dato : 12-03-08 15:39

> [...]

> forventeligt efter godt 4 års brug.
>
> Batteriet er slidt op og holder kun et par minutter ved fuld opladning.

Du kan sælge den til mig - erstat for-ogefternavn med mortenlind.

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-03-08 19:41

Morten Lind skrev den 12-03-2008 15:39:

> Du kan sælge den til mig - erstat for-ogefternavn med mortenlind.

Du skylder næsten Anna at nævne hvor ... æh... økonomisk bevist og med
hvilken hastighed du afskriver andres IT-grej, da jeg ellers har dig
mistænkt for at ende med at FÅ penge for at køre skrottet på
genbrugspladsen.

Bortset fra det lyder det også som den model jeg selv kunne bruge indtil
jeg engang - tud tud - får råd til nyeste fartmonster.

Fra : Morten Lind

Dato : 13-03-08 16:22

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Bortset fra det lyder det også som den model jeg selv kunne bruge indtil
> jeg engang - tud tud - får råd til nyeste fartmonster.

Njaeh - tror du ikke, at Anna véd, at hun har udfaset isenkram?

Maskinen er fra september 2003, men p.gr.a. den større harddisk får hun
selvfølgelig lidt mere, end jeg ellers ville byde.

Men hvorfor byder du ikke selv - jeg skal i hvert fald ikke byde/vurdere
hér, da jeg ikke gider de kæmpediskussioner.

Hvis Anna vil sælge til mig, sender hun mig en mail, og så er den vist
ikke længere

M.

P.S.: Har du hentet dine ting? Jeg tror nemlig, jeg skal bruge pladsen
til noget andet.

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-03-08 19:29

Morten Lind skrev den 13-03-2008 16:21:

> [...]
>
> Men hvorfor byder du ikke selv - jeg skal i hvert fald ikke byde/vurdere
> hér, da jeg ikke gider de kæmpediskussioner.

Pjat, vi kender dig jo. Allerhøjst bliver vi overraskede over at du
ikke går lavere.

Jeg byder ikke da jeg tror at denne måneds pjatbudget skal bruges på
noget andet.

> Hvis Anna vil sælge til mig, sender hun mig en mail, og så er den vist
> ikke længere

Hvis du ikke siger hvad du vil give er det jo ikke nemt.

> P.S.: Har du hentet dine ting? Jeg tror nemlig, jeg skal bruge pladsen
> til noget andet.

Mener jeg definitvt, slet du bare :)

Må have sårn en iDisk herhjemme, sparer meget tid.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-03-08 16:20

Anna M. Andersen <noname@mail.dk> wrote:

> He he... så er der bestilt en spritny Macbook Pro til mig Glæder mig
> til at få fat i den - selvom det nok først sker efter påske engang....

Glæd dig kan jeg kun sige: Sidder her med min 5 dage gamle MBP 2.4

(Men ok, får en ny efter påske pga blæserlarm. AppleCare sagde DOA: Dead
On Arrival)
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Kell Christensen

Dato : 13-03-08 12:51

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Men ok, får en ny efter påske pga blæserlarm.

Så passer det jo fint med G-nøglen som dit logo....

Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-03-08 19:15

> [...]

> forventeligt efter godt 4 års brug.
>
> Batteriet er slidt op og holder kun et par minutter ved fuld opladning.

slå den op i:

dk.marked.privat.edb.mac

du kan evt. starte med at bede om en vurdering

V: PB 12" etc.

eller skride direkte til salg

S:

angiv pris.