Hvilket program skal jeg bruge?
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-03-08 11:02

Jeg har en opgave hvor jeg skal lave en slags pjece der kan downloades, og
hvor det skal være muligt efterfølgende at udfylde nogle tekstfelter.
Pjecens øvrige indhold skal være beskyttet mod redigering.
Modtageren forventes ikke at have nogen særlig software til rådighed.
Hvad skal jeg bruge?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Villy Erichsen

Dato : 12-03-08 12:16

In article <fc.0073fb6b0840fb500073fb6b0840fb50.840fb8e@net.dialog.dk>,
Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> Pjecens øvrige indhold skal være beskyttet mod redigering.
> Modtageren forventes ikke at have nogen særlig software til rådighed.

Du skal bruge Adobes Acrobat Pro.
Modtageren skal bare bruge den gratis Reader version.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-03-08 13:18

nobody writes:

>Du skal bruge Adobes Acrobat Pro.
>Modtageren skal bare bruge den gratis Reader version.

Den har jeg, og det var også min første tanke - men jeg kan sgutte finde
ud af at sikre den første del, altså den del jeg har lavet. Jeg må have
overset et eller andet…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Villy Erichsen

Dato : 12-03-08 15:05

In article <fc.0073fb6b0841064a0073fb6b0840fb50.8410678@net.dialog.dk>,
> [...]

> Den har jeg, og det var også min første tanke - men jeg kan sgutte finde
> ud af at sikre den første del, altså den del jeg har lavet. Jeg må have

I den øverste værktøjskinie er der en "hængelås" - klik på den når du
har dit dokument åbent - så har du mulighed for at sikre mod ændringer
- med de undtagelser du selv giver - selvfølgelig felter der skal
udfyldes.
Det kræver et password - som brugeren skal kende for at udfylde
felterne.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-03-08 17:50

nobody on onsdag 12. marts 2008 at 15:05 +0100 wrote:
> [...]
>udfyldes.
>Det kræver et password - som brugeren skal kende for at udfylde

Åhhh ja, det er rigtigt - holda da op hvor kan man stirre sig blind på
programmer man er goddt hjemme i, men bruger for sjældent. Mange tak!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311