Beskytte wma til ipo
Fra : j.valentin

Dato : 12-03-08 09:24

Hvordan får jeg mine indkøbte (DRM beskyttede )wma-filer over på min ipod?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-08 09:53

j.valentin <v@v.dk> wrote:

> Hvordan får jeg mine indkøbte (DRM beskyttede )wma-filer over på min ipod?

brænder audio cd, ripper tilbage

/thomas

Fra : j.valentin

Dato : 12-03-08 10:23

> brænder audio cd, ripper tilbage
>
> /thomas

Jeg kan ikke få lov til at brænde beskyttede wma-filer

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-08 10:30

j.valentin <v@v.dk> wrote:

> Jeg kan ikke få lov til at brænde beskyttede wma-filer

Så er du SOL ...

Dejligt med DRM ik' ?

/thomas

Fra : j.valentin

Dato : 12-03-08 10:34

> Så er du SOL ...
>
> Dejligt med DRM ik' ?

SOL ? hvad betyder det?

Er der nogen konstruktive forslag til mit oprindelige spørgsmål?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-08 10:36

j.valentin <v@v.dk> wrote:

> SOL ? hvad betyder det?

"Shit outta luck"

> Er der nogen konstruktive forslag til mit oprindelige spørgsmål?

Der findes værktøjer til at fjerne DRM'en fra WMA filen ... men sidst
jeg havde gang i det virkede det kun for ca. 80% af de numre jeg havde
købt.

(det var da bilka havde udsalg til 25,- pr. album, jeg køber ellers ikke
digital musik, og slet ikke i WMA)

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 12-03-08 10:47

j.valentin wrote:

> Jeg kan ikke få lov til at brænde beskyttede wma-filer

Kan man ikke altid brænde DRM-beskyttede filer x antal gange?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-08 10:51

> Kan man ikke altid brænde DRM-beskyttede filer x antal gange?

normalt jo ... men rettighedshaver kan selv bestemme hvormeget du må med
en given fil.

/thomas

Fra : Terje Rydland

Dato : 12-03-08 12:58

> Kan man ikke altid brænde DRM-beskyttede filer x antal gange?

Jo - Fairplay beskyttede filer. Altså de Apple selger. De som er
infisert med MS-DRM er det seg anderledes med.
Det er nok derfor Apple angripes så mye for sin DRM. Den lar seg jo
fjerne på en enkel måte, i motsetning til det konkurrentene selger.

Terje