Mystisk safari bogmærkelinje problem
Fra : Christian Lynbech

Dato : 11-03-08 09:58

Jeg har mistet bogmærkelinjen i safari. Hvis jeg går ind i bogmærke
menuen er der en submenu med alle bogmærkelinje bogmærkerne, og jeg kan
også tilføje bogmærker til bogmærkelinjen, den kan bare ikke ses der
hvor der plejer at være.

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort for at opnå denne effekt, og der er
heller ikke noget i indstillinger der har formået at bringe den tilbage.

Nogen der ved hvad jeg gør ved det?

------------------------+-----------------------------------------------------
Christian Lynbech | christian #\@ defun #\. dk
------------------------+-----------------------------------------------------
Hit the philistines three times over the head with the Elisp reference manual.
- petonic@hal.com (Michael A. Petonic)

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 11-03-08 10:58

Christian Lynbech skrev:

> [...]
>
> Jeg ved ikke hvad jeg har gjort for at opnå denne effekt, og der er
> heller ikke noget i indstillinger der har formået at bringe den tilbage.

Vælg "Vis bogmærkelinje" i menuen "Oversigt".

--
Jesper Juellund Jensen

Fra : Christian Lynbech

Dato : 11-03-08 21:44

Jesper> Christian Lynbech skrev:
> [...]

Jesper> Vælg "Vis bogmærkelinje" i menuen "Oversigt".

Tak, det var jo pinligt enkelt.

-- Christian