Efterisolering af parcelhus fra 1973.
Fra : Michael.Langelund@gm~

Dato : 10-03-08 01:25

Hej

Jeg skal have efterisoleret loftet i mit parcelhus.
Der er i forvejen 100 mm og vil sandsynligvis efterisolere med
yderlige 100 mm.
Huset har netop fået udarbejdet en Energimærkning hvor det anbefales
at efterisolere med 100 mm, hvilket gør at jeg nøjes med 100 mm. Gode
råd modtages.
Jeg vil selv lægge isoleringen ud, men er i tvivl om hvor jeg skal
købe.
Jeg kører gerne til Tyskland for hente - hvis det er billigere....
På forhånd tak.

Fra : Carsten

Dato : 10-03-08 09:20

<Michael.Langelund@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Jeg skal have efterisoleret loftet i mit parcelhus.
>Der er i forvejen 100 mm og vil sandsynligvis efterisolere med
>yderlige 100 mm.

Det har næsten lige været vendt her i gruppen. Søg tilbage til ca. 14. feb.
Emnet hedder "Isolering, hvor meget"

Carsten

P.S: Det med tyskland ved jeg ikke noget om