MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Log on-problem
Fra : Preben Boch

Dato : 10-03-08 19:47

Hej
Egentlig er det et luksus-problem - men alligevel lidt træls.
Når jeg klapper min bærbare med Windows XP sammen, går den i stand-by, og
når jeg så klapper den op igen skal jeg indtaste password.
Sådan var det ikke i den oprindelige opsætning - som den var fra købet. Jeg
har måttet geninstallere alt, og det virker fint - bortset fra dette.
Kan nogen hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg slipper for at skulle
indtaste password efter sammenklapning?
Jeg vil gerne beholde password ved boot.

Venlig hilsen
Preben Boch

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-03-08 20:12

Preben Boch skrev:

> Kan nogen hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg slipper for at skulle
> indtaste password efter sammenklapning?

Kontrolpanel - Strømstyring - Avanceret: fjern et hak.

--
Bertel

Fra : Preben Boch

Dato : 10-03-08 20:51

Tak skal du ha' - den havde jeg aldrig selv regnet ud.

Venlig hilsen
Preben Boch