Lydløs HD ?
Fra : Espergærde

Dato : 16-07-01 14:43

Hvilken HD er den mest lydløse i dag ??

Kenneth

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-07-01 14:56

IBM 60GXP

Giv dem lidt køling og de er suveræne! (har 4 stk).

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Madsen

Dato : 16-07-01 15:15

"Michael Lund Sørensen" <milux@image.dk> skrev:

> IBM 60GXP
>
> Giv dem lidt køling og de er suveræne! (har 4 stk).

Har du så egentlig også flyttet dem op til 5 1/4" og sat køleren
fra Proconsult på?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 16-07-01 19:25

Vent på den nye fra Seagate ! Barracuda IV! den er for sej... har godtnok ik
set nogle tests inu men lyder til at være kanon... den kan ikke høres af et
menneske pga max db er noget med 2.4 db på disken. mener det er sårn.

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-07-01 11:17

Den støjer 2.4 bel og ikke db.

Fra : ab

Dato : 16-07-01 07:27

Det må være PCMCIA-drive fra IBM
og derefter den nye fra Seagate, som det menneskelige øre ikke kan opfatte.
Stråt op med alm. IBM-harddiske.
MVH
ab

-------------

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-07-01 16:15

Hej Madsen

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message

> Har du så egentlig også flyttet dem op til 5 1/4" og sat køleren
> fra Proconsult på?

Nej, faktisk ikke. I køleren sidder min 75 GXP, som er min system disk, og
dermed den vigtigste. Lige der under, nydende godt af køleren sider den ene
60'er (sys2). To sidder med egen 8 cm blæser og en sidder uden blæser. Den
sidste er den klart varmeste!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Hat

Dato : 16-07-01 22:27

Fujitsu har lige sendt en helt ny HD på gaden som er meget lydsvag + den er
bedre end gxp60'eren
Hvis man skal sammenligne med et så dårligt produkt som IBM er???

har selv 2x30GB + 2x40GB IMB HD'er
har dog lige solgt de 2x30 da jeg hørte om seagate IV der er på ved.
Venter spændt på den

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-07-01 11:19

Skulle jeg købe en ny HD blev det nok Fujitsu's nye modeller som bruger
oliebad i stedet for kugleleger. Test:
http://www.radeonic.com/atisite/mpg3409_3.htm