Nu skal min 10Mbit HUB endelig skiftes ud.~
Fra : Johnny Lorentzen

Dato : 16-07-01 13:39

ja og den skulle gerne erstattes af en 8-ports switch. jeg vil lige
starte med at sørge om der er nogen rent ydelsesmæssige forskelle
mellem kvalitets-switche fra fx 3Com, Netgear og de billige fra fx
Rubytech og Longshine? Jeg er lidt i tvivl om hvilken en jeg skal
vælge, men hvis det skal være en "god" en har jeg Netgear FS-108 i
kikkerten og hvis det er en billigere model så har jeg kig på en
8-ports fra Rubytech. Hvilken switch vil I anbefale? Til daglig skal
den bare dele en 256Kbit ADSL, men jeg har tit venner på besøg og så
går det virkelig løs med enorme filøverførsler, internet-spil samtidig
med store downloads.

Venlig hilsen
Johannes Clausen

Fra : Mark

Dato : 19-07-01 16:14

et Virkelig godt køb er en HP Procurve 408......slår alle andre på
markedet, men er også lidt dyere !!