karburator indstilling
Fra : ob

Dato : 24-01-08 11:32

Er der en grundstilling på karburator..?
på en Honda X8R-S med en PHVA 12FS slite carburettor.

Jeg er kommet til at dreje på blanding- og luftskruen og kan ikke få liv i
scooteren

JB

Fra : ob

Dato : 24-01-08 14:38

"ob" <obx@xx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på en Honda X8R-S med en PHVA 12FS slite carburettor.
>
> Jeg er kommet til at dreje på blanding- og luftskruen og kan ikke få liv i

Hej igen

Har fundet på nettet at luft/tomgangsskruen skal som grundstillig drejes 1,5
omg ud.

JB

Fra : Rasmus

Dato : 27-01-08 08:46

"ob" <obx@xx.dk> wrote in

> Hej igen
>
> Har fundet på nettet at luft/tomgangsskruen skal som grundstillig
> drejes 1,5 omg ud.
>
> JB

ja det plejer at være en grundindstilling på de fleste karburatorer.