VVS - indbygningsbruser mv.
Fra : SB

Dato : 12-02-08 22:02

Hejsa

Hvis man vælger at få en indbygningsbruser, er både blandingsbatteriet
og udtaget til selve bruseren så en bestemt standard, eller har hvert
mærke deres eget udtag? Jeg tænker på om man kan udskifte et Vola
brusehoved med f.eks et fra Hans Grohe?

//Søren

Fra : Anton

Dato : 13-02-08 14:16

"SB" <bay@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres eget udtag? Jeg tænker på om man kan udskifte et Vola brusehoved med

Hej Søren
Det håber jeg da.
Jeg har lige sat Vola op (VVS fyren har) hvor der skal sidde et Hans Grohe
brusehoved istedet.
Tilslutningen til Volaen er standard så det skulle bare køre.

mvh
Anton

Fra : Henning

Dato : 13-02-08 20:56

>mærke deres eget udtag? Jeg tænker på om man kan udskifte et Vola
>brusehoved med f.eks et fra Hans Grohe?

Kan du stave til blasfemi