netværks kabel TDC Bredbånd
Fra : KM

Dato : 16-07-01 12:17

Det netværks kabel der er med til TDC Bredbånd er det et alm. eller cross
over. Jeg vil nemlig gerne have flytte lidt væk fra computeren ;)

KM

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 16-07-01 14:03

Du kan altid sammenligne enderne af kablet med hinanden. Hvis rækkefølgen af
lederne er den samme i begge stik, er det et almindeligt kabel. Hvis
rækkefølgen er forskellig er kablet enten krydset eller samlet forkert.

- Bare et lille fif.....

Hilsner

Fra : KM

Dato : 16-07-01 14:42

jeg ved det godt men det er lidt svært når der er 4 kabeler der ligger i de
grøn-blå farver. ;)

KM

Fra : Andreas

Dato : 16-07-01 18:23

On Mon, 16 Jul 2001 13:17:27 +0200, "KM" <km@dvdtown.dk> wrote:

>Det netværks kabel der er med til TDC Bredbånd er det et alm. eller cross
>over. Jeg vil nemlig gerne have flytte lidt væk fra computeren ;)

Nuvel, jeg har lige kigget på det netkabel der følger med gør-det-selv
pakken til bredbånd og det, er et almindeligt "lige igennem" kabel - jeg
formoder derfor at dit er af samme type.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Ian Matheson