IE 5,5
Fra : Peter Micheelsen

Dato : 16-07-01 10:40

Hej
Er her mon nogle der kan hjælpe mig med at finde et sted hvor jeg kan hente
den fulde opdatering til IE5,5
Det jeg har fundet er bare nogle små programmer hvor man så senere opdatere
direkte fra nettet, men nu er det jo sådan at jeg har opdateret til 5,5, men
en veninde til mig vil gerne have den også, men hun har kun et 56 k modem og
vil nødig til at downloade i en time eller måske over, men da jeg har ADSL
og en Cd brænder så hvis jeg kunne lægge den på en CD var det jo meget
smartere

mvh
Peter

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-07-01 10:55

du kører setup programmet men når den spørger hvordan du vil installere
vælger "avanceret" og noget i retning af "gem på disk til installation på et
senere tidspunkt. Det downloader hele balladen. Har selv gjort det af samme
årsag som du beskriver.

mvh

Michael

Fra : Peter

Dato : 16-07-01 11:47

Hmmm, Jeg har prøvet det, og når jeg prøver vil den bare inst. det hele en
gang til, og uden at jeg får en hvor jeg kan bestemme hvor den skal lægges
den vil kun opdatere systemet, og det er jo klaret, og jeg har også forsøgt
at opdatere en gang til men uden at jeg får den mulighed
Jeg ører med Win2000 og hun med Win98, men det gør jo nok ikke en forskel i
dette

mvh
Peter

Fra : Madsen

Dato : 16-07-01 12:22

"Peter Micheelsen" <lpm@it.dk> skrev:

> Er her mon nogle der kan hjælpe mig med at finde et sted hvor jeg kan hente
> den fulde opdatering til IE5,5

Gå ned i den lokale kiosk og køb f.eks. det nye Datatid.
Den ligger altid i nyeste version på deres forside-cd.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Peter

Dato : 16-07-01 12:29

joo det er da rigtigt, men kunne jeg spare de penge gør jeg da helst det
og jeg har lige på mail fået at vide den kan hentes på Tucows
mvh
Peter