MS Windows
briani 27239
Vista og digital signatur?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 07-03-08 23:48

Hej.

Jeg oplever at jeg ikke kan bruge min digitale signatur på fx. bibliotekets
HP.

Adr. er: http://www.hjoerring.dk/sw4105.asp

Dette gælder både fra IE + Firefox.

Det er under "selvbetjening" > "status", hvorefter der skulle være mulighed
for at vælge sin dig. signatur og password.

På fx. SKAT´s HP er der ingen problemer, men på bibliotekets hjemmeside
kommer der bare et Java-logo frem, og jeg kommer ikke længere.

Jeg har prøvet div. versioner af Java, men ramler ind i samme problem.

Er det et Vista prob.? Der var intet galt da jeg brugte den gl. maskine med
XP.

Er der nogen med en Vista pc der har haft held til at logge på siden?

Mvh

Jasper

Fra : Ditte

Dato : 08-03-08 09:34

> Er der nogen med en Vista pc der har haft held til at logge på siden?
>
> Mvh
>
> Jasper

Hej Jasper

Med Vista Bussiness, og IE7 kan jeg heller ikke logge ind.

Held og lykke med at finde fejlen.

Hilsen Ditte

Fra : JBJ

Dato : 08-03-08 19:03

"Ditte" <nejnejnej@notnotnot.no> skrev i meddelelsen

> Hej Jasper
>
> Med Vista Bussiness, og IE7 kan jeg heller ikke logge ind.
>
> Held og lykke med at finde fejlen.
>
> Hilsen Ditte

Der er lidt inkompatibilitet med vista og digital signatur, TDC skulle komme
med en løsning i denne måned. Dette er ifølge IT og telestyrelsen:)

JBJ

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 09-03-08 20:48

"> Der er lidt inkompatibilitet med vista og digital signatur, TDC skulle
komme
> med en løsning i denne måned. Dette er ifølge IT og telestyrelsen:)

Takker, men jeg er bange for at problemet ligger i Java, da jeg opdaget
nøjagtigt samme problem på en XP maskine, hvor jeg ikke tidl. havde install.
Java på.

Mvh

Jasper

Fra : Finn

Dato : 09-03-08 22:46

Jasper Norman Ahrensbach wrote:

> [...]
>>
> Takker, men jeg er bange for at problemet ligger i Java, da jeg opdaget
> nøjagtigt samme problem på en XP maskine, hvor jeg ikke tidl. havde

Har konstateret problemer efter rel. af Sun Java 1.6.0_03 samt også ifm.
opdatering til _04...

Prøv evt. at finde den gamle ver. _02 Jasper, du kan være heldig den
triller

Venlig hilsen
Finn

--
Lærdom er en streng herre og mest historisk,
men erkendelse er visdommens juvel )

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 10-03-08 22:39

> Prøv evt. at finde den gamle ver. _02 Jasper, du kan være heldig den
> triller

Tak for det... jeg forsøger at finde den.

Mvh

Jasper