Lokalt netværk?
Fra : Frederik David Lykke~

Dato : 16-07-01 09:18

Hej NG

Jeg skal sættet et netværk op her i huset når vi kan få FWA, men hcad
skal jeg bruge??? hub, switch 100mbit eller 10mbit??? og hvordan skal
det hele sættes op?

M.v.h
Frederik Gustafsen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-07-01 20:23

On Mon, 16 Jul 2001 08:17:43 GMT, fdlg@surfmail.dk (Frederik
David Lykkegaard Gustafsen) wrote:

> Jeg skal sættet et netværk op her i huset når vi kan få FWA, men hcad
> skal jeg bruge??? hub, switch 100mbit eller 10mbit??? og hvordan skal
> det hele sættes op?

Er du ikke tilfreds med de svar du har fået indtil nu i den tråd,
du allerede har startet om emnet? Så bliver du nødt til at være
en hel del mere specifik med, hvad det er du ønsker at opnå, hvad
de økonomiske og andre midler er etc.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Frederik David Lykke~

Dato : 16-07-01 21:06

> [...]
>du allerede har startet om emnet? Så bliver du nødt til at være
>en hel del mere specifik med, hvad det er du ønsker at opnå, hvad

Det var en fejl at den blev postet 2 gange. Men vi har 4 computere i
huset og når vi får fwa ( vi bor på landet og kan først på adsl om
over et år!) tænkte vi det ville være smart at alle var på en
forbindelse, og defor ville jeg høre hvad jeg skal bruge. økonomien
sige max 2000 ca

Skal der sættes en server op eller kan det hele gå gennem min (TB
1333) vi ville også gerne spille lidt både lokalt og over nettet.

håber det hjalp lidt

Hilsen Frederik

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 16-07-01 21:21

Hej fdlg@surfmail.dk (Frederik David Lykkegaard Gustafsen)

>Skal der sættes en server op eller kan det hele gå gennem min (TB
>1333) vi ville også gerne spille lidt både lokalt og over nettet.

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshare
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=winsetup

http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm
http://www.eaid.dk/?action=vis&id=69