Access: Opslag med rullelister
Fra : Kurt G

Dato : 08-02-08 23:22

Hej NG!

Jeg har to tabeller, 'Artikler' og 'Opslag'.

'Artikler' har bl.a. følgende felter:
ArtikelNr: Autonummer
År: Tal
Side, Forfatter, Titel: Tekst
Omhandler: Notat

'Opslag' bl.a.:
ArtikelNr, År: Tal
Sider, Forfatter: Tekst
Beskrivelse: Notat

Nu vil jeg gerne i en formular lavet ud fra 'Opslag' have det sådan, at jeg
får en rulleliste med data fra 'Artikler', hvor 'År' i begge tabeller er
ens.
Og yderligere vil jeg gerne have, at nogle data fra 'Artikler' kopieres over
til felter i 'Opslag', når jeg vælger en record på rullelisten!

Kan det lade sig gøre?
Og hvis ja, hvordan?

Mvh Kurt

Fra : Lars E. P.

Dato : 09-02-08 14:08

Fri, 8 Feb 2008 23:21:58 +0100, skrev "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> :

> [...]
>Og yderligere vil jeg gerne have, at nogle data fra 'Artikler' kopieres over
>til felter i 'Opslag', når jeg vælger en record på rullelisten!

Chancen for et kvalificeret svar er nok større i

Hilsen Lars

Fra : Kurt G

Dato : 09-02-08 20:16

"Lars E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Chancen for et kvalificeret svar er nok større i

> Hilsen Lars

Den fandt jeg ikke i min søgen.
Tak for tippet!
/Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 13-02-08 21:19

> Den fandt jeg ikke i min søgen.
> Tak for tippet!
> /Kurt

Næh, der kom der overhovedet ikke nogen reaktion!
Træls!
Mvh Kurt

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 13-02-08 22:29

Hi Kurt

Try:

microsoft.public.access.queries
or
microsoft.public.access

Jørgen Bondesen

Fra : Kurt G

Dato : 24-02-08 11:33

Tak, det vil jeg gøre.
Jeg havde opgivet flere svar, derfor kikkede jeg først igen nu.

Mvh Kurt

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 24-02-08 12:16

Hej Kurt