Kan man skifte en enkelt tast på tastature~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 06-03-08 21:42

Hej,

Jeg har - netop som min MBP har rundet ét år - slidt hul i cmd-tasten på
tastaturet (se flick her: http://farsinsen.dk/keyboard.jpg).

Kan man købe taster i løsvægt eller skal jeg ud i den helt store
historie med udskiftning af hele tastaturet? Da den har rundet 12
måneder, forventer jeg ikke at kunne hente noget ved Apple(!?) - har
ikke orket at hænge 20 min i telefonen for at vente på en nordmand, der
hverken taler dansk eller engelsk :(

What to do?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-03-08 22:32

> [...]
> måneder, forventer jeg ikke at kunne hente noget ved Apple(!?) - har
> ikke orket at hænge 20 min i telefonen for at vente på en nordmand, der

Hvis du kan krejle en tast fra en død maskine så kan du skifte den ene
tast .. men apple sælger dem ikke som stumper.

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 06-03-08 22:35

Thomas von Hassel wrote:

> Hvis du kan krejle en tast fra en død maskine så kan du skifte den ene
> tast .. men apple sælger dem ikke som stumper.

Forslag til hvor den krejles?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 10-03-08 19:16

> [...]
> måneder, forventer jeg ikke at kunne hente noget ved Apple(!?) - har
> ikke orket at hænge 20 min i telefonen for at vente på en nordmand, der

Du kan købe enkelte taster hos powerbookmedic:
<http://www.powerbookmedic.com/Keyboards--Keys-p-1-c-440.html>

Det koster godt nok næsten mere i forsendelse en tasten i sig selv...

Mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog