/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Jeg er med på Google Earth
Fra : Henrik Münster


Dato : 06-03-08 16:53

Jeg er med på Google Earth. Kan nogle af jer slå den?
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

 
 
Thomas von Hassel (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 06-03-08 17:07

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Jeg er med på Google Earth. Kan nogle af jer slå den?

ikke umiddelbart ... link ? .. screenshot ?

/thomas

Martin Bredthauer (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 06-03-08 17:54

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Jeg er med på Google Earth.

Er vi ikke alle sammen det?


--
Mvh Martin
mailto://spam@talentmedia.dk | AIM://mbredthauer
Hvis det eneste værktøj man har er en hammer, ligner alle problemer søm!

Martin Ammentorp (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Martin Ammentorp


Dato : 06-03-08 18:12

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Jeg er med på Google Earth. Kan nogle af jer slå den?
koordinater, please

-- kan man virkelig se så detallieret - jeg kan da se bilen foran min
fars hus, båden i vores gård, de store træer i haven etc. -- og på det
billede, der var før det nyligen blev opdateret bildte jeg mig ind, at
jeg kunne se mig selv i min røde jakke på min liggecykel (øde vej)

Lad os se dig Henrik

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Henrik G. Jacobsen (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik G. Jacobsen


Dato : 06-03-08 19:28

"Martin Ammentorp" <martinx@yzammentorp.org> skrev i en meddelelse
news:1ide7tj.1ybsggxeindeyN%martinx@yzammentorp.org...
> Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
>
>> Jeg er med på Google Earth. Kan nogle af jer slå den?
> koordinater, please
>
> -- kan man virkelig se så detallieret - jeg kan da se bilen foran min
> fars hus, båden i vores gård, de store træer i haven etc. -- og på det
> billede, der var før det nyligen blev opdateret bildte jeg mig ind, at
> jeg kunne se mig selv i min røde jakke på min liggecykel (øde vej)
>
> Lad os se dig Henrik
>
> --
> MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
> -- and don't forget to boogie

Prøv at se om det er de samme billeder som bruges af www.dishpointer.com .
Det er en side som kan bruges til at bestemme retningen for en parabol, men
satellitbillederne er egentlig ret gode.
mvh, Henrik



Henrik Münster (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 06-03-08 21:55

Henrik G. Jacobsen <nospam@brakmark.dk> wrote:

> Prøv at se om det er de samme billeder som bruges af www.dishpointer.com .
> Det er en side som kan bruges til at bestemme retningen for en parabol,
> men satellitbillederne er egentlig ret gode.

Det er også de samme billeder, De Gule Sider bruger. Der må være en
eller anden organisation, der har eneret eller eneste mulighed for at
tage billeder. Der er nok ikke så mange, der har dækket jordkloden med
satellitter.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Henrik Münster (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 06-03-08 22:10

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
>
> > Jeg er med på Google Earth. Kan nogle af jer slå den?
>
> koordinater, please
>
> -- kan man virkelig se så detallieret - jeg kan da se bilen foran min
> fars hus, båden i vores gård, de store træer i haven etc. -- og på det
> billede, der var før det nyligen blev opdateret bildte jeg mig ind, at
> jeg kunne se mig selv i min røde jakke på min liggecykel (øde vej)
>
> Lad os se dig Henrik

OK, jeg overdrev måske lidt. Jeg lagde vores løberute i går ind på
Motionbased.com, og der kan man se sin rute på satellitbillede. Jeg
kiggede lidt omkring, og så fik jeg øje på vores bil ved EfB's
træningsbaner. Så kan jeg regne ud, at vi har været til træning med
vores yngste søn August, der nu er 8 år. Jeg må til gengæld tilstå, at
jeg ikke kan kende mig selv blandt de andre mennesker ved banen. Så stor
er min næse trods alt ikke.

Bilen er på: 55,484630 N 8,436480

Drengene træner på den lille bane lige nordvest for bilen. EfB er jo en
halvstor klub, så der er en del træningsbaner. Kigger man omkring, kan
man se, at det er det store idrætsområde i byen. Der er tennisbaner,
cricket, skøjtehal, håndboldhal osv. Nordøst for vores bil kan man se en
lys oval. Her lå en cykelbane, som blev nedlagt i 1961, har jeg læst mig
til. Der er nu lavet en fodboldbane i kunststof med lys, som EfB bl.a.
kan bruge i den mørke årstid. Den har i hvert fald ligget der i to
vintre, så billedet må være fra 2006.
Det er meget sjovt at regne ud, hvornår billederne er fra. De
første fra Google Earth viste, at der var masser af mennesker og boder
på torvet foran rådhuset. Det er torvedag onsdag og lørdag formiddag.
Der var næsten tomt på sygehusets parkeringplads, så det måtte være
udenfor normal dagarbejdstid. Ergo var billederne taget en lørdag
formiddag.
På de nye billeder, kan jeg bare se, at der er tomt ved
sygehusets parkeringplads, så det må være udenfor dagarbejdstid. Desuden
har folk havemøbler fremme, så det må være sommer.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Jesper Mehlsen (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Jesper Mehlsen


Dato : 06-03-08 21:46

Henrik Münster skrev:
> Jeg er med på Google Earth. Kan nogle af jer slå den?
Det skal jeg lige se - jeg mener jeg kan huske sådan cirka hvor du bor.
Og nej bare rolig - jeg poster ikke din adresse, det vil jeg lade dig
selv om hvis du synes folk skal se din lokale Apple store :)

Jesper

Jesper Mehlsen (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Jesper Mehlsen


Dato : 06-03-08 21:55

Jesper Mehlsen skrev:
> Henrik Münster skrev:
>> Jeg er med på Google Earth. Kan nogle af jer slå den?
> Det skal jeg lige se - jeg mener jeg kan huske sådan cirka hvor du bor.
> Og nej bare rolig - jeg poster ikke din adresse, det vil jeg lade dig
> selv om hvis du synes folk skal se din lokale Apple store :)
>
> Jesper

Nå - bugger. Medmindre du sidder i din bil i indkørslen, så kan jeg ikke
lige se det. Men det er måske på en alternativ adresse. c^^)

Giv flere hints!

/Jesper

Henrik Münster (06-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 06-03-08 22:38

Jesper Mehlsen <jespermehlsenFJERNDETTE@gmail.com> wrote:

> Nå - bugger. Medmindre du sidder i din bil i indkørslen, så kan jeg ikke
> lige se det. Men det er måske på en alternativ adresse. c^^)
>
> Giv flere hints!

Ja, undskyld, jeg har været så længe væk. Jeg har været på arbejde og
rodet lidt nede i kælderen (og været sammen med familien). Jeg har givet
koordinater i et andet indlæg lige før. Bilen holder ved fodboldbanen.
Jeg ved ikke, om det er så sjovt. Jeg har bare kigget meget rundt på
Google Earth de sidste par år, for det er enormt spændende. Jeg blev så
imponeret over, at jeg pludselig kendte noget helt specifikt, der havde
med os selv at gøre. Ud over vores hus altså, men det ligger der jo
bare.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Thorbjørn Ravn Ander~ (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 07-03-08 00:32

Henrik Münster skrev den 06-03-2008 16:53:
> Jeg er med på Google Earth. Kan nogle af jer slå den?

Yngelens rutchebane var med sidste jeg kiggede. Hvis du også kan være
med, er du måske blevet lidt buttet?

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Henrik Münster (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 08-03-08 00:13

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> Henrik Münster skrev den 06-03-2008 16:53:
> > Jeg er med på Google Earth. Kan nogle af jer slå den?
>
> Yngelens rutchebane var med sidste jeg kiggede. Hvis du også kan være
> med, er du måske blevet lidt buttet?

Du lyder næsten som min kone
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Awul Dasfilshabeda (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Awul Dasfilshabeda


Dato : 07-03-08 16:55

""Henrik Münster"" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse
news:1ide47m.wm9eov1wn9eioN%henrik@muenster.dk

Gad vide om hele dk bliver så gode bilder?

56°10'56.90"N 10°11'48.84"E

http://googlesightseeing.com/maps?p=1840&c=&t=k&hl=en&ll=-33.88862,151.023919&z=20


--
ad


Martin Ammentorp (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Martin Ammentorp


Dato : 07-03-08 19:15

"Awul Dasfilshabeda" <awul.dasfilshab...@gmail.com> wrote:

> 56°10'56.90"N 10°11'48.84"E

Findes der en nem måde at gå til koordinater?
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Martin Ammentorp (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Martin Ammentorp


Dato : 07-03-08 19:19

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

>
> Findes der en nem måde at gå til koordinater?

Ups, ja.... search, men jeg skulle lige huske at lave formatet om til
googlish


--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Awul Dasfilshabeda (07-03-2008)
Kommentar
Fra : Awul Dasfilshabeda


Dato : 07-03-08 20:31

"Martin Ammentorp" <martinx@yzammentorp.org> skrev i en meddelelse
news:1idg5mx.7wgwxg8zyrr4N%martinx@yzammentorp.org

|| MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra
|| mailadresse -- and don't forget to boogie

Bor du her ?
55° 1'46.09"N 11°50'37.84"E
--
ad


Martin Ammentorp (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Martin Ammentorp


Dato : 08-03-08 08:23

"Awul Dasfilshabeda" <awul.dasfilshab...@gmail.com> wrote:

> Bor du her ?
> 55° 1'46.09"N 11°50'37.84"E

lige præcis
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Ove Steen Smidt (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Ove Steen Smidt


Dato : 08-03-08 09:46

"Awul Dasfilshabeda" <awul.dasfilshab...@gmail.com> wrote:

> ""Henrik Münster"" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse
> news:1ide47m.wm9eov1wn9eioN%henrik@muenster.dk
>
> Gad vide om hele dk bliver så gode bilder?
>
> 56°10'56.90"N 10°11'48.84"E
>
> http://googlesightseeing.com/maps?p=1840&c=&t=k&hl=en&ll=-33.88862,151.023
> 919&z=20

Nej, tager man f.eks. Kongens Nytorv (det er en en plads i København),
står bilerne ikke nær så skarpt. Alligevel tror jeg dog, at vores
sommerhus i Odsherred er indfanget på en dag, hvor min bil stod i
indkørslen.

Nogle steder kan man ikke komme helt så tæt på som i ovennævnte
eksempel. Det gælder f.eks., når jeg vil gense lokaliteter fra
vinterferien på Tenerife. -- Venlig hilsen Ove Steen Smidt
http://www.ovesteensmidt.dk/

Henrik Münster (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 08-03-08 15:28

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Nej, tager man f.eks. Kongens Nytorv (det er en en plads i København),
> står bilerne ikke nær så skarpt. Alligevel tror jeg dog, at vores
> sommerhus i Odsherred er indfanget på en dag, hvor min bil stod i
> indkørslen.
>
> Nogle steder kan man ikke komme helt så tæt på som i ovennævnte
> eksempel. Det gælder f.eks., når jeg vil gense lokaliteter fra
> vinterferien på Tenerife.

Det går jo fremad. I starten var en stor del af verden i dårlig
kvalitet. I Danmark var f.eks. København og Esbjerg i samme kvalitet som
nu, men f.eks. Odense og Århus var langt ringere. Man kunne dårligt
skelne enkelte huse og biler. Der var nogle, der sagde, at kvaliteten
blev valgt ud fra den militære interesse. Der er jo en lufthavn nær
Esbjerg, så måske var det derfor, billederne var i høj kvalitet. Den
nordvestlige del af byen var i dårlig kvalitet, kan jeg huske, så det
passer jo meget godt med, at det var for langt fra lufthavnen.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Martin Ammentorp (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Martin Ammentorp


Dato : 08-03-08 20:02

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Der var nogle, der sagde, at kvaliteten
> blev valgt ud fra den militære interesse.

De opdaterer efterhånden de får taget billederne. Jeg har bl.a. haft
brug for at søge nogle steder i Afrika og Nepal. Først nu er de delvis
dækket. Man kan skelne nogle fikantede felter i Google Earth: De viser,
hvor der er detallierede billeder.
Og ang. det militære: Nej, man kan heller ikke se detallierede billeder
af Guantanamo, og Google blev tvunget til at fjerne billeder de havde
taget til deres Street View projekt.
Street View findes for øvrigt her:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&ie=UTF8&ll=37.09024,-95.712891&spn
=47.167389,92.8125&z=4&om=1&layer=c&utm_campaign=en&utm_source=en-ha-na-
us-google-svn&utm_medium=ha

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Martin Ammentorp (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Martin Ammentorp


Dato : 08-03-08 20:11

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Nej, man kan heller ikke se detallierede billeder
> af Guantanamo,

Jo sørme kan man det, oven i købet skrive guantanamo prison i
søgefeltet...

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Ove Steen Smidt (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Ove Steen Smidt


Dato : 08-03-08 21:27

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
>
> > Der var nogle, der sagde, at kvaliteten
> > blev valgt ud fra den militære interesse.
>
> De opdaterer efterhånden de får taget billederne. Jeg har bl.a. haft
> brug for at søge nogle steder i Afrika og Nepal. Først nu er de delvis
> dækket. Man kan skelne nogle fikantede felter i Google Earth: De viser,
> hvor der er detallierede billeder.
> Og ang. det militære: Nej, man kan heller ikke se detallierede billeder
> af Guantanamo, og Google blev tvunget til at fjerne billeder de havde
> taget til deres Street View projekt.
> Street View findes for øvrigt her:
> http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&ie=UTF8&ll=37.09024,-95.712891&spn
> =47.167389,92.8125&z=4&om=1&layer=c&utm_campaign=en&utm_source=en-ha-na-
> us-google-svn&utm_medium=ha

Skal der ikke skelnes mellem Google Earth og Google Maps? Der er forskel
på, hvad de kan. Men de bruger vist det samme kortmateriale som
grundlag.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt
http://www.ovesteensmidt.dk/

Henrik Münster (08-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 08-03-08 22:24

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> De opdaterer efterhånden de får taget billederne. Jeg har bl.a. haft
> brug for at søge nogle steder i Afrika og Nepal. Først nu er de delvis
> dækket. Man kan skelne nogle fikantede felter i Google Earth: De viser,
> hvor der er detallierede billeder.

Det er rigtigt. Man kan også se, at der er forskel på billedernes farvem
selv om opløsningen er den samme. De er jo ikke taget samtidig og vel
heller ikke af samme satellitter. Derfor kan vejr, årstid, solens
stilling på himlen og kameraet i den enkelte satellit give forskelligt
resultat.

> Og ang. det militære: Nej, man kan heller ikke se detallierede billeder
> af Guantanamo, og Google blev tvunget til at fjerne billeder de havde
> taget til deres Street View projekt.

På en måde er der vel lidt logik i at skjule egne militære anlæg og
eksponere andres, men jeg ved ikke, hvad motivet var. Jeg læste nogen
foreslå det med lufthavne engang. I hvert fald undrede det mig meget
før, at Esbjerg var i høj kvalitet ligesom København, mens større byer
som Odense og Århus ikke var. Nu er hele Danmark vist i høj kvalitet,
men det er som om, at nogle steder i USA er endnu flottere.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Niels Jørgen Kruse (09-03-2008)
Kommentar
Fra : Niels Jørgen Kruse


Dato : 09-03-08 10:44

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:
>
> > De opdaterer efterhånden de får taget billederne. Jeg har bl.a. haft
> > brug for at søge nogle steder i Afrika og Nepal. Først nu er de delvis
> > dækket. Man kan skelne nogle fikantede felter i Google Earth: De viser,
> > hvor der er detallierede billeder.
>
> Det er rigtigt. Man kan også se, at der er forskel på billedernes farvem
> selv om opløsningen er den samme. De er jo ikke taget samtidig og vel
> heller ikke af samme satellitter. Derfor kan vejr, årstid, solens
> stilling på himlen og kameraet i den enkelte satellit give forskelligt
> resultat.

Detaljerede billeder er taget fra fly.

--
Mvh./Regards, Niels Jørgen Kruse, Vanløse, Denmark

Henrik Münster (09-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 09-03-08 11:58

Niels Jørgen Kruse <nospam@ab-katrinedal.dk> wrote:

> Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
>
> > Det er rigtigt. Man kan også se, at der er forskel på billedernes farvem
> > selv om opløsningen er den samme. De er jo ikke taget samtidig og vel
> > heller ikke af samme satellitter. Derfor kan vejr, årstid, solens
> > stilling på himlen og kameraet i den enkelte satellit give forskelligt
> > resultat.
>
> Detaljerede billeder er taget fra fly.

Nå ja, det er da også rigtigt. Det var en tanketorsk. Jeg har nok set
for mange James Bond-film, hvor satellitter kan følge enkeltpersoners
færd. Er der flere, det tager billeder af verden, eller er det kun en
amerikansk institution, der leverer billeder til Google? De danske
myndigheder har da taget luftfoto af Danmark i årevis, men jeg ved ikke,
om det er de billeder, der bliver solgt til Google. I hvert fald synes
jeg, det er de samme billeder, man støder på alle steder både i Google
Maps og De Gule Sider.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Palle Jensen (09-03-2008)
Kommentar
Fra : Palle Jensen


Dato : 09-03-08 12:09

On 2008-03-09 10:44:16 +0100, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen
Kruse) said:

> Detaljerede billeder er taget fra fly.

Mener du at man ikke kan tage detaljerede billeder fra en Satellit,
eller mener du at Googles detaljerede billeder ikke er taget fra
satellit?

Nu har Cowi jo bidraget med en masse detaljerede billeder (DK) til
Google, men ellers vil jeg da mene at man sagtens kan tage detaljerede
billeder fra satellit også.

Prøv iøvrigt også at tjekke http://www.semithus.dk/.


--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen
If you want to E-mail me then please remove the US President.


Henrik Münster (09-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 09-03-08 13:20

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> Nu har Cowi jo bidraget med en masse detaljerede billeder (DK) til
> Google, men ellers vil jeg da mene at man sagtens kan tage detaljerede
> billeder fra satellit også.
>
> Prøv iøvrigt også at tjekke http://www.semithus.dk/.

Hold da k...!!! Hele verden i luftfoto fra alle fire verdenshjørner. Det
var da imponerende. Man må sige, at Microsoft går grundigt til værks.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Palle Jensen (09-03-2008)
Kommentar
Fra : Palle Jensen


Dato : 09-03-08 13:39

On 2008-03-09 13:20:10 +0100, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> Hold da k...!!! Hele verden i luftfoto fra alle fire verdenshjørner. Det
> var da imponerende. Man må sige, at Microsoft går grundigt til værks.

Det er nok planen. Men bemærk, at det langt langt fra er alle adresser
der er så "veldokumenterede"

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen
If you want to E-mail me then please remove the US President.


Henrik Münster (09-03-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 09-03-08 14:00

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> On 2008-03-09 13:20:10 +0100, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:
>
> > Hold da k...!!! Hele verden i luftfoto fra alle fire verdenshjørner. Det
> > var da imponerende. Man må sige, at Microsoft går grundigt til værks.
>
> Det er nok planen. Men bemærk, at det langt langt fra er alle adresser
> der er så "veldokumenterede"

OK. Det hjælper nok at bo i en international metropol som mig
Til gengæld er Google Earth utroligt fleksibel. Man kan bare zoome ud,
så hele Danmark er med, sætter Århus i midten og så bare zoome ind. Med
SeMitHus.dk skal man helst kende adressen. Det er ikke så nemt bare at
ose rundt på SeMitHus.dk. Men kender man adressen, så er de nogle helt
utrolige billeder.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Palle Jensen (09-03-2008)
Kommentar
Fra : Palle Jensen


Dato : 09-03-08 22:03

On 2008-03-09 13:59:58 +0100, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> OK. Det hjælper nok at bo i en international metropol som mig
> Til gengæld er Google Earth utroligt fleksibel. Man kan bare zoome ud,
> så hele Danmark er med, sætter Århus i midten og så bare zoome ind. Med
> SeMitHus.dk skal man helst kende adressen. Det er ikke så nemt bare at
> ose rundt på SeMitHus.dk. Men kender man adressen, så er de nogle helt
> utrolige billeder.

Ja Google Earth er allround bedre. Helt sikkert.

Det fedeste ved Microsofts er at billederne er temmelig nye. Vores nabo
har for kort tid tiden fået lavet en tagterasse og jeg lurede lidt da
den allerede var på fotoet. Se det er Cool.

Google Earth kører med et oldnordisk billede af vores ejendom. Mindst 5
år gammelt.

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen
If you want to E-mail me then please remove the US President.


Martin Ammentorp (09-03-2008)
Kommentar
Fra : Martin Ammentorp


Dato : 09-03-08 18:41

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

>
> Prøv iøvrigt også at tjekke http://www.semithus.dk/.

Øøv - ingen af de adresser jeg søgte på havde billeder....

fantastisk ellers
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177502
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408532
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste