Time Capsule! Hvor hurtigt?
Fra : Kristian

Dato : 03-03-08 01:45

Hej

Er der nogle der ved hvor hurtigt man i praksis kan overføre med den
trådløse netværksharddisk "Time Capsule" med N- netværket! Jeg tænker på
antal MB/sek. Hvor meget betyder det om netværksharddisken står en meter
eller 10 meter fra computeren?

Hvor hurtig er den hvis man tilslutter med kabel? mb/sek?

Kristian

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-03-08 07:04

Kristian <Kristian@slettes.com> wrote:

> [...]
> eller 10 meter fra computeren?
>
> Hvor hurtig er den hvis man tilslutter med kabel? mb/sek?

<http://www.macworld.com/article/132317/2008/02/timecapsule.html>

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-03-08 00:43

> [...]
> eller 10 meter fra computeren?
>
> Hvor hurtig er den hvis man tilslutter med kabel? mb/sek?

langsom...