iCal & ugenumre
Fra : Per Rønne

Dato : 25-02-08 15:55

Kan det virkelig passe, at man ikke kan få iCal til at vise ugenumre?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-02-08 16:00

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Kan det virkelig passe, at man ikke kan få iCal til at vise ugenumre?

Jeg abbonerer på ugenumrene via Avalonia.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 25-02-08 16:05

Per Rønne skrev:
> Kan det virkelig passe, at man ikke kan få iCal til at vise ugenumre?

Ja.

Jeg (og mange andre) bruger denne til at løse problemet:

<www.avalonia.dk/ical/Ugenumre.ics>

--
Mvh.
Jonas Jalling

Fra : Per Rønne

Dato : 25-02-08 16:25

Jonas Bo Jalling <jonas@jalling.dk> wrote:

> Ja.
>
> Jeg (og mange andre) bruger denne til at løse problemet:
>
> <www.avalonia.dk/ical/Ugenumre.ics>

<http://www.avalonia.dk/ical/Ugenumre.ics>

Tak, også til Jesper. Men det var da uhyrligt at Apple ikke selv kan
finde ud af noget sådant.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 25-02-08 17:24

Per Rønne skrev:

> <http://www.avalonia.dk/ical/Ugenumre.ics>
>
> Tak, også til Jesper. Men det var da uhyrligt at Apple ikke selv kan
> finde ud af noget sådant.

Tja, men man bruger ikke uge nr. i US men alligevel, det kunne de altså
godt... de bruger jo heller ikke 24 timers ur som vi sååå deeet...

Fra : Per Rønne

Dato : 25-02-08 18:16

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Tja, men man bruger ikke uge nr. i US

Gør de ikke? Entourage har ugenumre, og det har DateBk6 på min Palm Treo
også.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 25-02-08 19:38

> Gør de ikke? Entourage har ugenumre, og det har DateBk6 på min Palm Treo
> også.

Nej, de bruger ikke ugenumre i US.

I øvrigt viser Entourage _kun_ ugenumre ved ugevisning. Ikke ved dag-
eller månedvisning.
Før Office 2004 var der slet ikke ugenumre.

/Preben
--
The crazy ones, who think they can change the world
- are the ones who do.

Fra : Morten Lind

Dato : 25-02-08 17:33

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> <http://www.avalonia.dk/ical/Ugenumre.ics>
>
> Tak, også til Jesper. Men det var da uhyrligt at Apple ikke selv kan
> finde ud af noget sådant.

Mjaeh.....man er jo ikke så velopdragne og strukturerede over there...

M.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 25-02-08 17:37

Morten Lind skrev:

> Mjaeh.....man er jo ikke så velopdragne og strukturerede over there...
>
> M.

Nemlig, det burde jo være en formalitet at det automatisk kom med når
man valgte Dansk opsætning....

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 25-02-08 17:34

Per Rønne skrev:

> <http://www.avalonia.dk/ical/Ugenumre.ics>
>
> Tak, også til Jesper. Men det var da uhyrligt at Apple ikke selv kan
> finde ud af noget sådant.

Ja, jeg synes det er en hovsaløsning - men det virker.

/Jonas

Fra : Per Rønne

Dato : 25-02-08 18:16

Jonas Bo Jalling <jonas@jalling.dk> wrote:

> Ja, jeg synes det er en hovsaløsning - men det virker.

Heldigvis har jeg kunnet fjerne Ugenumre-kalenderen fra opsætningen i
The Missing Sync, så den ikke sykroniseres med over på min Palm Treo
650.

Så får vi se hvordan fungerer på iPhone, når vi kommer til den.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk