Apple uddannelsesrabat?
Fra : Morten Lind

Dato : 23-02-08 16:33

Hej alle

Applestore har noget uddannelsesrabat, som også omfatter forældre til en
elev, der går på eller er optaget på en/et "Higher or Further Education
establishment".

Er der nogle af Jer, der har prøvet det og véd, hvad det er?

Altså, hvad mener Apple med ovenstående, gælder det overhovedet her i
landet, og hvor stor er rabatten?

På forhånd tak

M.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-02-08 18:52

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der nogle af Jer, der har prøvet det og véd, hvad det er?
>
> Altså, hvad mener Apple med ovenstående, gælder det overhovedet her i

den er variabel i omegnen af 5%. Jeg mener det står på det link jeg
postede i sidste uge. Betingelserne står der også.

Du skal bruge studienummer fra en SU anderkendt udd. for at
oprette dig.

Fra : Morten Lind

Dato : 23-02-08 18:56

> den er variabel i omegnen af 5%. Jeg mener det står på det link jeg
> postede i sidste uge. Betingelserne står der også.
>
> Du skal bruge studienummer fra en SU anderkendt udd. for at
> oprette dig.

Tak skal du have, Morten - jeg kan altså ikke drage fordel af rabatten,
da tøsen jo stadig er i folkeskolen.

Gælder rabatten, når tøserne når gymnasiet?

Jeg mener, er High Scool ikke det samme som gymnasiet herhjemme?

M.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-02-08 20:45

> Tak skal du have, Morten - jeg kan altså ikke drage fordel af rabatten,
> da tøsen jo stadig er i folkeskolen.
>
> Gælder rabatten, når tøserne når gymnasiet?

Tjek det link jeg postede. Der står det hele.

"Higher education" omfatter /ikke/ gymnasie skole og nder ungdomsudd.
Det er hvad vi her til lands kalder vidergående mellemlange eller
længnere udd.