Ældre Reflex 3D simulator på nyeste Apple ~
Fra : Kristian

Dato : 23-02-08 00:04

Hej

På Reflex tyske hjemmeside står der at programmet skulle køre helt fint og
flydende på Apples Intel maskiner

http://www.reflex-sim.de/reflex-sim/shop/catalog/faqdesk_index.php?faqPath=20_106

Jeg har den nye 24" imac
* 2.4GHz Intel
Core 2 Duo
* 1GB memory (opgraderet til 4 GB)
* 320GB hard drive1
* 8x double-layer SuperDrive
* ATI Radeon HD 2600 PRO with 256MB memory

Jeg har installeret Boot camp med Windows XP og alle mac driverne samt
Direct X 9,0Jeg kører i skærmens opløsning på 1920 x 1200 men simulatoren
hakker og frameraten kører fra 60 og helt ned til mellem 10 og 30 enkelte
gange.

Nogle som har en ide?

Jeg prøvede bagefter at ændre opløsningen til ca 1200 x 1000 men der var
stadig problemer. Er apples ati hd 2600 ikke bedre end mit 4 år gamle
Geforce TI 4200 kort med 128 ram?

Den Imac de viser på hjemmesiden kører næsten samme opløsning som min. Mener
det er 1650 x 1000 ca men med et mindre grafikkort

Min 4 år gamle computer med Geforce TI 4200 kørte reflex flydende i 1200 x
1000

Mvh Kristian